Onderwerp: cars autootjes...
'k zie allemaal mooie cars auto's voorbij komen zijn hier speciale mallen voor of wordt alles uit de hand geboetseerd?
wie heeft er een tip voor mij
groetjes mathanja
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cars autootjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
'k zie allemaal mooie cars auto's voorbij komen zijn hier speciale mallen voor of wordt alles uit de hand geboetseerd?
wie heeft er een tip voor mij
groetjes mathanja
veel autootjes worden gemaakt met de Cars mallen. Die zijn/waren bij Blokker te koop...zie deze topics:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/se … 1560489852
Ik heb ze niet bij de bakspullen zien liggen ?!?!
Nee, die liggen - als ze er nog zijn - op de speelgoedafdeling. Zijn kleimallen.
ik vond het ontzettend leuk om een 3 d cars te maken en het viel me mee om te maken.
ik bedoel deze
Ach maar natuurlijk.....Kleimallen... .....Dat is daar niet aan gedacht heb toen ik vandaag de letters en cijfers van Play Dough in mijn mandje deponeerde bij de Bart Smit
nou zal bij de blokker kijken bedankt v/d goede tips einderesultaat volgt
lfs mathanja
Heb jij ze nog gevonden bij de blokker ??
Hier namelijk niet meer en ze worden helemaal uit de handel gehaald?
Heb jij ze nog gevonden bij de blokker ??
Hier namelijk niet meer en ze worden helemaal uit de handel gehaald?
blokker bij ons heeft bijna niets van cars en toen bedacht ik dat we ook nog een speelgoed winkel hadden
en wat denk je van cars 2 setje kostte 16,- 3 auto's en een heleboel andere uitstekers o.a. borden piston cup dus ik helemaal happy
morgen ga ik het uitproberen ben zeer benieuwd
Wauw goed gedaan!
Succes met je mallen.
Je kunt ook op de lijst met how to's kijken hier, daar staat ook een 3d cars.
Die maak je gewoon zelf uit de hand.
Iets heel anders, wat leuk om iemand voorbij te zien komen met een naam die wat lijkt op de mijne. Dat gebeurt zelden!!! Dat zul jij vast ook hebben.
Wauw goed gedaan!
Succes met je mallen.
Je kunt ook op de lijst met how to's kijken hier, daar staat ook een 3d cars.
Die maak je gewoon zelf uit de hand.Iets heel anders, wat leuk om iemand voorbij te zien komen met een naam die wat lijkt op de mijne. Dat gebeurt zelden!!! Dat zul jij vast ook hebben.
normaal maakt mij dat ook niet uit om een 3d te snijden maar had deze week 1 workshop en 3 taarten op bestelling dus dat kwam mij met m'n andere werk niet zo goed uit
vanavond ga ik ermee beginnen ben zeer benieuwd of het ook werkt zoals er wordt gezegd de foto volgt nog
ja mijn naam komt idd niet veel voor
Veel succes iig!
veel plezier met maken!
veel plezier met maken!
taart is allang klaar foto staatwel ergens
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cars autootjes...