1

Onderwerp: inspiratieloos een taart maken!!!!

Afgelopen weekend een erg druk weekend gehad, dochtertje jarig waarvoor ik een taart moest maken en op het laatste moment ook nog een 2 laagse dooptaart op bestelling!!
kan altijd zo moeilijk nee zeggen, daar vind ik het veel te leuk voor.
na een drukke zaterdag van voetbalwedstrijd naar zwemles, 's middags het hele huis vol visite waarvan de laatste om 21.00 uur de deur uitging, toen nog het hele huis opruimen want het leek wel of er een bom ontploft was, kon ik nog aan de slag met een 2 laagse dooptaart die zondagochtend opgehaald zou worden:-(
Man man man, er kwam me niets meer uit handen, had van te voren van alles in mijn hoofd maar het wilde helemaal niet!!!

Uiteindelijk toch iets neer weten te zetten maar niet helemaal naar mijn zin, had gelukkig compleet de vrije hand dus geen verplichtingen, maar toch wilde het niet lukken.
rond 02.00 uur heb ik de handdoek in de ring gegooid en vond het welletjes.
Zie hieronder mijn inspiratieloze taart, gelukkig vond degene die em kwam ophalen super de puper, maar nog steeds met gemengde gevoelens via mijn kant is ie de deur uitgegaan!!!!

Oh ja, de taart was de deur uit en toen kwam ik erachter dat ik in alle hectiek ook nog es vergeten was om er een foto van te maken.
Maar die heb ik zojuist toegemaild gekregen

http://i40.tinypic.com/2qlcrxh.jpg

bedankt voor het kijken allemaal

Groetjes Emysa

2

Re: inspiratieloos een taart maken!!!!

Jeetje, waar je nog zin in hebt 's avonds na een verjaardag. Mijn respect dat je dat evengoed hebt gedaan. En je taart is weliswaar eenvoudig (waarschijnlijk wat jij "inspiratieloos" noemt), maar wel evengoed lief en leuk.

Nogmaals mijn respect dat je deze stapel nog hebt kunnen maken, ondanks alle drukte.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Knap hoor, en wat e.b.m. zegt: waar je nog zin in hebt na een verjaardag!
Maar vooreen inspiratieloze bui vind ik erg mooi geworden hoor!!

4

bedankt voor de "respectjes" , daar groei ik van:-)
doe het nog niet zo heel erg lang, maar vind het wel erg leuk en ondanks een erg druk leventje toch nog tijd vinden hiervoor, vind ik zelf een hele kunst!!!!
Met een strakke planning kom ik een heel eind :Y

Groetjes Emysa