1

Onderwerp: Extra ingrediënten bij Funcakes Cupcake Mix

Ik gebruik sinds kort de Funcakes Cupcake mix, en ik ben daar erg tevreden over (smaak, rijzen, etc).
Maar heeft er iemand nog tips wat je er extra in kan doen om met smaakjes te variëren? Zo wil ik ook wel chococupcakes maken met die vulling, maar ik ben wat onzeker over wat het met de verhoudingen doet als ik er cacao bij doe.

Heeft iemand tips? Ook adviezen over andere smaken zijn welkom.

2

Re: Extra ingrediënten bij Funcakes Cupcake Mix

Ik heb een keer chocolade cc's gemaakt met de funcakes mix.Gewoon wat cacaopoeder er doorheen gedaan en een beetje melk toegevoegd.Ik kan je niet zeggen hoeveel precies..gewoon op gevoel.En ze waren heerlijk.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

choco chunks erin

of ga los met de verschillende smaakjes van lorAnn oils smaakjes die je ook in je beslag kan verwerken...heb nu pralines & cream staan, die ga ik de volgende keer eens gebruiken...

of brokkel je lievelingskoekjes er eens door...stroopwafel, bastogne of weet ik wat...

5

bosvruchten jam, zwarte besjes (vriezer AH) of idd choco stukjes, de patidess smaakjes zoveeeeel mogelijkheden  :Y

6

Bedankt allemaal!
Als ik het goed begrijp doen Mitsey en Marjolijn de ingrediënten er bij, zonder iets te vervangen? Het is tenslotte een chemisch proces dus ik was bang dat als je bijvoorbeeld jam er bij doet, het hele bakproces verandert. Maar blijkbaar valt dat dus mee. :)

Ik ga lekker experimenteren.

Patidess kende ik niet! Ga ik ook eens uitzoeken wat die allemaal voor lekkers hebben. :)