Re: Cup cake machine
damn hier in België niet
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cup cake machine
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
damn hier in België niet
Blokker N'wijk heeft er iig een berg staan.
Ik heb mijne in november gekocht en ben er erg blij mee. Helaas heeft hij v/d week wel bijna het leven van mijn mixer gekost. Ik moest een hele berg cupcakes bakken en had hem op het aanrecht staan en wilde nog ander beslag maken dus met mijn stomme hoofd de stekker van de mixer er ook in laten zitten maar die had dus tegen de zijkant aangelegen...gelukkig wel een handige vader die nu een nieuw snoertje aan m'n mixer heeft gezet..maar hij wordt dus wel ontzettend heet aan de buitenkant.
Daarnaast zijn mijn cupcakes echt niet binnen 12 minuten gaar en bruin, ik gebruik het recept van de hummingbird bakery en vul mijn cups tot 2/3.. wat doen jullie dan anders dat het wel binnen die tijd gaar is?
damn hier in België niet
ik was vandaag bij de blokker in het winkelcentrum van Gent,en daar stonden de cupcakemakers weer hoor!
Dus misschien niet in de folder maar wel in de winkel
oh ik zal morgen eens een bezoekje brengen aan de blokker (als ik tijd heb, heb net een opleiding morgen )
jah jah ze staan in het foldertje... 19.99€ wel e beetje veel vind ik... als je die bakt, bak je dan met of zonder papiertje?
in alle geval, ik heb begin vd week een bestelling gedaan voor een CC bakblik... dus ga mijn geld niet verspillen aan een machientje denk ik...
jah jah ze staan in het foldertje... 19.99€ wel e beetje veel vind ik... als je die bakt, bak je dan met of zonder papiertje?
Je bakt met papiertje, er zitten er een aantal bijgeleverd. Er zit ook een receptenboekje bij met leuke ideeën.
jongens hij is weer te koop bij de blokker sinds van de week, succes
@ Nokkie: Maakt niet uit welk deeg. Volgens mij heb ik de plakken toen in 2 of 3 stukken gesneden. Gewoon effe kijken dat het erin past zodat het ook nog ruimte heeft om te rijzen. Dan losjes oprollen en er instoppen. Minuutje of 7 a 8 volgens mij. Met een ijstang of spuitzak gaat croisantdeeg niet lukken lijkt me.....
En wil je me voor dit soort vragen aub niet prive mailen? Ik houdt forumdingen liever gewoon op het forum.
@Mirjam5: dank je wel voor de uitleg en het idee.
Ik heb er nooit bij nagedacht dat iemand het vervelend zou kunnen vinden om over dit soort dingen een pb te krijgen. Zal jou er in ieder geval niet meer één sturen.
Hier bij de CakeCorner in Deventer hebben ze speciaal een tussenmaat papiertjes voor de cupcakemaker. Zijn van House of Marie. Zag dit topic toevallig en zag nog geen antwoord op de vraag over de papiertjes.
Het zijn de Small Backing cups, niet te verwarren met de mini papiertjes. Dit zijn dus echt andere en worden ook anders omschreven in de titel.
De shop heeft ze ook zie ik bijv deze
http://www.deleukstetaartenshop.nl/cupc … -6096.html
Ik zie de cupcake machine niet op de blokkersite staan.
Waar staat tie dan?
Gr,Patries
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Cup cake machine