Onderwerp: Sint en piet cakepops
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden... Ik ben er in elk geval trots op

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sint en piet cakepops
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

errug leuk!
Ontzettend leuk!!!!
![]()
Heel erg mooi, hoe krijg je cake pops zo rond en mooi?
Ik vind het niet gemakkelijk nl, en ik zit er erg mee te knoeien.
Graag tips voor goed gebruik en resultaat.
Alvast bedankt.
Zien er
uit!
zijn echt leuk!!
Hartstikke leuk!!
Ja een howto???
Ze zien er echt superleuk uit!
leuk!
Super schattig.
Wat een schatjes, erg leuk!!!
wat een leukerds, erg orgineel 
heel leuk
en hier ook iemand die wel een how too wil
Echt leuk!
Ontzettend leuk
Mag ik de foto's opslaan in mijn inspiratiemapje?
Bedankt voor de ontzettend leuke reacties!
Hoe ik de cakepops zo mooi rond krijg:
Ik maak de cakepops van echte cake en geen biscuit. Ik doe er dan net genoeg botercreme bij om het goed aan elkaar te laten plakken. Vooral niet teveel, want dan glijden ze van het stokje. Ik rol vervolgens mooie bolletjes en steek er een stokje gedoopt in candymelts of chocolade in. Deze laat ik vervolgens een halve dag of vaak een hele dag in de koelkast liggen om ze goed hard te laten worden.
Ik smelt candymelts of chocolade op zo'n theelichtbrandertje waar je normaal een theepot op zet. dan kan ik ook goed in de gaten houden of het niet te heet wordt. Ik heb een klein bekertje zoals die kleine fonduesetjes voor chocolade. daar doe ik dan de candymelts in met een flinke scheut zonnebloemolie zodat hij dun genoeg is om goed uit te druppelen en niet te dik en zwaar is. Dan voorzichtig aftikken en ondertussen ronddraaien en engelengeduld hebben. vervolgend in de houder verder laten drogen. Kwestie van oefening.
How to versiering:
AANRADER: geometrisch vormen setje
echt super om oogjes, lipjes en alle basisvormpjes voor cakepops te maken! de oortjes zijn de kleinste cirkeltjes en de oogjes ook, maar dan plat gedrukt. De lipje zijn de ovaaltjes met die spitse punten, maar dan een beetje bewerkt met een mesje. de grootste driehoek is de mijter geworden, maar dan nog wat rond geduwd richting de punt.
Kortom: een duur vormensetje, maar dan heb je ook wat!
Ik maak alle versieringen van fondant. Ik koop alleen melkchocolade calets en witte melts, voor de rest gebruik ik speciale kleurstof van de wilton om de witte te kleuren in het bekertje (werkt niet bij de melkchocolade)
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Succes!
Ontzettend leuk
Mag ik de foto's opslaan in mijn inspiratiemapje?
Tuurlijk mag dat!
Ze zijn erg leuk!!
Ze zijn echt leuk, wat zou zoiets een succes zijn op scholen, echt te gek....... 
Oooh wat gaaf! Wij gaan volgende week met heel de fam een weekend naar Holte toe en nou kookt iedereen 1 avond en aangezien wij met alle schoonzusjes koken en nog geen toetje hadden lijkt mij dit perfect! Maar mijn vraag kan ik dit ook van te voren maken en invriezen?
Leuk zeg !! Volgens mij kan je de cakpops best lang bewaren omdat er geen vullingen in zit 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sint en piet cakepops