Onderwerp: Kunnen wij het ook maken???
Nou en of
Het was een klus maar het resultaat mag er zijn vind ik zelf

sorry, weer veel foto's... maar vind het leuk om alle kanten te showen
bedankt voor het kijken!
http://www.linascakeshop.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kunnen wij het ook maken???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou en of
Het was een klus maar het resultaat mag er zijn vind ik zelf

sorry, weer veel foto's... maar vind het leuk om alle kanten te showen
bedankt voor het kijken!
Volgens mij heb je het helemaal gemaakt bij QIKE
Wat een rare naam trouwens.
Leuk verzonnen met die bakstenen
Gr,
John.
Ik hoop het maar! Tsja, apart is de naam zeker
, het is een afkorting van ??? weet ik niet meer hahaha
Ik ga niet met de eer van anderen strijken, heb een combi gemaakt van de talloze bob de bouwer taarten die ik had gevonden 
Ik ga niet met de eer van anderen strijken, heb een combi gemaakt van de talloze bob de bouwer taarten die ik had gevonden
Maakt niet uit hoor, combineren en goed namaken is ook een kunst op zich.
Ben zelf ook niet zo creatief aangelegd als het om vormgeving gaat dus moet altijd vol bewondering naar de prachtige creaties van anderen kijken.
Laat mij maar lekker aanrommelen met de biscuits en vullingen, de rest komt misschien ooit nog wel eens een keer. Ieder z'n ding he?
Gr,
John.
leuk!
Jij bent weer druk geweest. Leuk idee van dat muurtje opzij en netjes gepuzzeld!
Wat zijn dat voor plaatjes aan de zijkant?
Dank jullie wel!
Had zeker een druk weekend... Vrijdag 'bijtjes taart', zaterdag stapeltaart voor een 10 jarige amika fan en vandaag deze leveren. Was een beetje veel achteraf gezien, maar ja, volgende keer doen we het gewoon toch weer
De plaatjes aan de zijkanten zijn icing prints. Ze wilden graag alle karakters uit bob de bouwer op de taart terug laten komen... Nicolette is wel goed maar niet gek hahaha, dat was me te veel 'gepuzzel'! Dus de oplossing was icing prints!
Trouwens, John, kunnen we niet samen gaan werken... Jij bakken, vullen en afsmeren en ik decoreren

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kunnen wij het ook maken???