1 Laatst bewerkt door angelique1980 (12-11-2011 20:25)

Onderwerp: nieuw maar een klein beetje niet.

Ik heb al een paar taartjes geplaats hierzo en leuke reacties gekregen..en eigenlijk helemaal vergeten om mijn eigen netjes voor te stellen  :o  dus dat ga ik nu maar even doen  :)  beter laat dan nooit...

ik ben dus angelique en ben 31 jaar jong! woon samen en heb 3 kindjes rond wandelen hierzo...een zoon van 14 een dochter van 9 en een zoontje van anderhalf  :D  kortom druk! maar zeker gezellig  :) ook ik ben besmet met het bak virus :Y  dat begon met de gedachten weet je wat, ik maak de verjaardags taarten van mij kinderen gewoon zelf! hoe moeilijk kan dat zijn  :)  uhmm daar was ik wel op terug gekomen whaha viel niet mee! maaar was erg trots  :)  en mijn kindjes vonden het super! daarvoor had ik eerst een taartje gemaakt voor mijn ouders ...endaar was ik zo mega trots op! en als ik m nu ziet denk ik uhhhh haha oke! ik heb trouwens geen cursus of iets gevolg maar wil dit zeker in de toekomst nog gaan doen  :Y ....

afijn nu 3 enorme curve dozen verders en wat klantjes rijker vind ik het enorm leuk om mensen blij te maken met mijn baksels en deze site is zo enorm leuk en warm! en wat een creaties zie ik hier voorbij komen zeg  :thumb:  en daar haal ik ook mijn ideetjes een beetje uit  :D  dus daarvoor bedankt  :)

Groetjes Angelique

2

Re: nieuw maar een klein beetje niet.

Leuk dat je ook het bakvirus hebt. Veel plezier hier en met bakken natuurlijk.

Re: nieuw maar een klein beetje niet.

Welkom