26

Re: Taartje gemaakt met Sugarveil

taartenprinsesje schreef:

heel mooi :thumb:  :thumb: heb je nog meer matten, of alleen deze? ik vond deze ook zo mooi namelijk. ben nog aan het denken welke matten aan te schaffen.

De matten zijn vreselijk duur dus vond 1 mat voorlopig wel even genoeg  :lol:  :lol:

Groetjes Gerlinde

27

Party-treats schreef:

OMG wat mooi! Vertel vertel...is het duur?? Is het makkelijk???hahahaha...wil alles weten!

Het is wel vrij duur inderdaad. De matten alleen al zijn rond de 70 euro. Gelukkig was er op de beurs in Birmingham een leuke aanbieding. Het is niet zo heel moelijk hoor, dat valt best mee.

Groetjes Gerlinde

28

Ik heb even stil en met open mond zitten kijken.....
Wauw echt super mooi

29

Wat mooi!
***gaat toch maar hard sparen***

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

30

Super mooi!  :thumb: Heb ook al een paar keer overwogen om het te kopen, maar ook ik blijf het erg duur vinden.

31

Wauw wat een prachtig kunstwerk.  :Y

32

Prachtig, je blijft ernaar kijken! :)
Heel mooi  :thumb:
Ik ga snel het filmpje bekijken!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

WAUW!!!!!!!!
Wat prachtig!

Wow geweldig!!! Hebbuh hebbuh hebbuh :Y

Weet je waar het naar smaakt??

35

Madame Gâteau schreef:

Heb het eerlijk gezegd nog niet geproefd  :o

Groetjes Gerlinde

36

DAt ziet er echt fantastisch uit zeg!! :thumb:  Ook leuk die strik!! :Y

Gerlinde schreef:
Madame Gâteau schreef:

Heb het eerlijk gezegd nog niet geproefd  :o

Geeft niet :D  toch hebbuh hebbuh hebbuh :Y

38

Ziet er echt super uit!!! Heb zelf gisteren zitten frobelen met sugarveil, echt heerlijk spul. Omdat de matten zo verschrikkelijk duur zijn heb ik geprobeerd om zelf een matje te maken van siliconen en dit was helaas geen succes :nooo  Toch maar even gaan sparen :)

39

Siep schreef:

Ziet er echt super uit!!! Heb zelf gisteren zitten frobelen met sugarveil, echt heerlijk spul. Omdat de matten zo verschrikkelijk duur zijn heb ik geprobeerd om zelf een matje te maken van siliconen en dit was helaas geen succes :nooo  Toch maar even gaan sparen :)

Ik denk dat je het ook hiermee kunt doen:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/br122.jpg

Die heb ik op een Sugarveil site zien staan.
Ik heb hem hier liggen, die zal ik ook een proberen.

Groetjes Gerlinde

40

Onmogelijk mooi en netjes!!!!! Ben zwaar onder de indruk  :Y

41

Die heb ik ook gezien, maar ik wil echt zo'n kantmatje. Misschien als ik Sinterklaas heeeeel lief aankijk :lol:

42

Gerlinde schreef:
Party-treats schreef:

OMG wat mooi! Vertel vertel...is het duur?? Is het makkelijk???hahahaha...wil alles weten!

Het is wel vrij duur inderdaad. De matten alleen al zijn rond de 70 euro. Gelukkig was er op de beurs in Birmingham een leuke aanbieding. Het is niet zo heel moelijk hoor, dat valt best mee.

Spijt als haren op m'n hoofd dat ik het toch niet gekocht heb. Dom, dom ,dom  :s

43

Siep schreef:

Die heb ik ook gezien, maar ik wil echt zo'n kantmatje. Misschien als ik Sinterklaas heeeeel lief aankijk :lol:

Kan mij voorstellen dat je zo'n matje wil hoor. Zou er ook nog wel meer willen maar de prijs hé.
Wat je ook kunt doen is met een stencil en dan zelf creatief op de taart doen.

Groetjes Gerlinde

44

Gerlinde schreef:
Siep schreef:

Kan mij voorstellen dat je zo'n matje wil hoor. Zou er ook nog wel meer willen maar de prijs hé.

Zit inderdaad naar stencils te kijken. Nu ben ik aan het experimenteren met een van de impressiematjes van de floral set, even kijken hoe dat wordt....

45

Siep schreef:
Gerlinde schreef:
Siep schreef:

Zit inderdaad naar stencils te kijken. Nu ben ik aan het experimenteren met een van de impressiematjes van de floral set, even kijken hoe dat wordt....

Ik heb hier nog een dvd over Sugarveil en daarin zeggen ze dat je wel je matje op bakpapier moet invetten met Crisco, anders blijft het vast zitten. Dus als je het daarop uitsmeert met een stencil zou ik dat wel even doen denk ik.

Groetjes Gerlinde

46

Gerlinde schreef:
Siep schreef:
Gerlinde schreef:

Ik heb hier nog een dvd over Sugarveil en daarin zeggen ze dat je wel je matje op bakpapier moet invetten met Crisco, anders blijft het vast zitten. Dus als je het daarop uitsmeert met een stencil zou ik dat wel even doen denk ik.

Thanx, dat heb ik inderdaad gedaan, nu nog even wachten tot ze goed droog zijn :)

47

Beautiful!  :D

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

48

Mwah....... :lol: whahhahahaaaaaa ... Je weet wel wat ik er van vind he ;)  :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

49

kwebbeltje schreef:

Mwah....... :lol: whahhahahaaaaaa ... Je weet wel wat ik er van vind he ;)  :thumb:

:lol:  Ja dat weet ik, jij vind het Mwah  :lol:

Groetjes Gerlinde

50

Heel erg mooi :)