1

Onderwerp: Stapel Bruidstaart/cupcakes

Hoi hoi,
Bruidstaart met cupcakes. Ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Ik mocht dit zelf doen, kiezen hoe het eruit mocht zien.
Ze wilde wel iets met roze en dacht roze is dan weer echt voor een meisje. Dit meot echt voor een trouwerij kunnen zijn.
Dit heb ik gedaan.
Me eigen ding gedaan, dit is echt mijn type smaak en ik dnek dat ik ook meer met die linten zal werken!

Wat vinden jullie ervan, mag je me best laten weten.

http://i41.tinypic.com/zl4y95.jpg

http://i43.tinypic.com/5klrig.jpg

Bedankt voor het kijken

Groetjes

2

Re: Stapel Bruidstaart/cupcakes

Vind je taartje + cupcakes heel mooi, zeker met die grote bloemen! :Y Zou zelf niet de hele ondertaart met kant hebben bedekt. Vind een subtiel lintje onderaan de taart altijd mooi, maar dit is naar mijn idee net too much.
Ben je niet bang dat er stofjes e.d. van het kant op de witte taart komen?

3

Dankje wel...ieder z'n eigen smaakje..

Als je de taart natmaakt dan gebeurd dat wel, maar ik heb in dit geval niet de taart nagemaakt.

Dit heb ik eerst geprobeerd voordat ik dit heb gedaan.

4 Laatst bewerkt door BeautyCakes (11-11-2011 18:58)

.....

Ik vind m prachtig!

6

Dankje wel Hare Zoetigheid

Ik vind hem zo op het plaatje erg mooi!

Wat ik wel jammer vind is dat je nu eerst alle decoratie weg moet halen alvorens je hem aan kunt snijden. Je houdt dan nog maar een kaal geheel over.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

8

Ik vind het er wel heel chique uit zien en je cupcakes zien er ook prachtig uit, maar ik wil altijd dat alles eetbaar is aan een taart en snap het gebruik van linten en kant nooit zo omdat je die er voor het aansnijden af moet halen en dan het hele effect weg is.
Je bloemen zijn trouwens erg mooi!

9

Inderdaad jullie hebben gelijk, maar ik heb het zo vastgemaakt, als ze begint te snijden aan de onderste taart dat de lint mee naar beneden gaat.
Als je rustig gaat aansnijden.

Ik hoop wel binnekort om met de eetbare te gaan werken..

Dank jullie wel voor jullie complimentjes