1

Onderwerp: [SPOED] Hoeveel fondant, wie denkt mee?

Hallo allemaal,

ik ben gevraagd een cupcake workshopje te geven op mn werk, leuk! Nu moet ik zsm fondant bestellen, maar twijfel hoeveel ik nodig heb!
Wie wil mee denken?

8 personen
6 cupcakes

1 met toef, de rest met fondant, waarvan 1 met roosje en 1 met een strik.

Ik wil rood, groen en wit. Ik dacht zelf 250gr fondant pp voor de schildjes, maar hoeveel dan nog voor de roosjes en strikjes?!

Ik heb nu:
3x groen 250 gr
3x rood 250 gr
1x wit 1000 gr

ik ga het verdelen onder de personen, maar dan heeft iedereen dus 1 pakje, en dan is er 500 gr over voor de roosjes en strikjes...
Is dat genoeg????

Alvast bedankt!

Gr Kelly

Re: [SPOED] Hoeveel fondant, wie denkt mee?

Beter te veel dan te weinig! Ik vind het kleuraanbod ook erg klein...zou gewoon van alle kleuren die er kant en klaar te krijgen zijn 1 pakje doen!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

3

Esther161068 schreef:

Beter te veel dan te weinig! Ik vind het kleuraanbod ook erg klein...zou gewoon van alle kleuren die er kant en klaar te krijgen zijn 1 pakje doen!

Ik ga een beetje kerst sfeer doen, dus dan zijn die kleuren perfect  :D De ontwerpjes voor de 4 cakjes heb ik al staan (2 zijn vrij in te vullen) dus dat komt wel goed

Maar is dit dan genoeg denk je? Ik vind ook beter te veel dan te weinig, maar we zitten wel aan een budget. De schildjes zijn al 40 gr per stuk, terwijl ik verschillende keren 20-30 gram lees.

Twijfels.... :grr:

Gr kelly

4

Iemand een idee/tip/aanwijzig/richtlijn?  :)  :)

5

Ik zou wat meer kopen en dan afspreken (als dat kan) dat alles wat je DICHT over hebt kan terugbrengen!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

6

Kiruiv schreef:

Ik zou wat meer kopen en dan afspreken (als dat kan) dat alles wat je DICHT over hebt kan terugbrengen!

Dat is ook een goede suggestie, maar ook dat is geen optie  :o Ik wil ruim genoeg bestellen en de restjes mag men meenemen. Krijgen ze ook echt  waar voor hun geld  :)

Ik bestel maar gewoon een extra pakje van 250 gram, zekerheid voor alles.

Groetjes!