1

Onderwerp: 20-11-2011 iemand ideen?

Hallo allemaal,

Mijn tante is op 20-11 jarig en omdat deze datum dit jaar heel speciaal is wil zij dit groots vieren. Mij lijkt het leuk om als kado dan ook een speciaal taartje voor haar te maken. Hebben jullie misschien leuke, bijzondere en spectaculaire ideeen.
Zelf zat ik al te denken aan openslaande punten met daaruit sprieten met die datum, maar ik ben nog niet echt overtuigd door mezelf.

Ik hoor graag julie ideeen! Alvast bedankt!

Groetjes!

Re: 20-11-2011 iemand ideen?

hey,

tja waar houdt ze allemaal van dan kan ik een beer beeld vormen en beter ideeen aandragen voor je.

groetjes
samantha

3

een taartje in de vorm van een kadootje met een label eraan waarop je de datum kan zetten?
bloemen doen het altijd goed volgens mij.
bonbondoosje van taart.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

4

Ja, waar houdt ze van? Pfff reizen.. dr kinderen en kleinkinderen.. Lastig. Eigenlijk van vanalles, maar die datum moet er goed uitkomen, vind ik..

5

Kaas schreef:

Ja, waar houdt ze van? Pfff reizen.. dr kinderen en kleinkinderen.. Lastig. Eigenlijk van vanalles, maar die datum moet er goed uitkomen, vind ik..

Is veel werk maar misschien kan je n.a.v. een foto de kleinkinderen naboetseren, karakters in gezichtjes is erg moeilijk maar kleur ogen haar en de kleding moet mogelijk zijn. Gegarandeert een groot succes

Taart groetjes Ellen

6

Hee leuk idee!! Stond ik nog helemaal niet bij stil. Ik dacht wel aan morgen: 11-11-11. En dat terwijl mijn jongste ook de 20ste jarig is. Nu heeft hij daar nog niets mee, maar zelf vind ik het wel grappig. :Y

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Bedankt alvast, maar het is nog niet helemaal wat ik zocht.. Iemand nog andere ideeën?

Bedankt!

8

Weet niet of dit wat is maar een soort van Hollywood? ipv Hollywood op een berg, de datum oid?
Glitter glamour?
Datum uit een doosje springend? Ik bedoel zo'n doosje waar aan de zijkant zon sleuteltje zit en wanneer je eraan draait plop een clown. Ipv de clown de datum?