1

Onderwerp: Getal 75 gezocht (eetbaar)

Ik ben op zoek naar het getal (eetbaar) 75 dat ik op een mini cupcake kan leggen of zetten. Wie heeft er een idee waar ik zoiets kan vinden.
Willy

2

Re: Getal 75 gezocht (eetbaar)

Maken ?? klein rondje van fondant en dan met tappits 75 er op  :Y

3 Laatst bewerkt door bosbes (09-11-2011 18:23)

Die tappits zijn anderhalve cm is dat niet wat groot voor een mini cupcake?
Ik zou de cijfers graag van chocolade willen hebben..Wie weet een adresje.

Willy

4

Ook van chocolade kan je ze zelf maken, choco smelten en op bakpapier spuiten, hard laten worden en klaar, kan met gewone chocolade en met spuit chocolade.

denk niet dat je dit kant en klaar gaat vinden.. :nooo

Tappits heb je in verschillende maten, van klein tot groot.

5

Ik zat met hetzelfde probleem, heb toen van marsepein kleine schildjes gemaakt in de kleur van chocola (bruin dus), hard laten worden en toen met gesmolten witte chocolade de cijfertjes erop gespoten.
Als toef had ik witte chocolade botercreme...viel erg in de smaak!

6

Roan schreef:

Ik zat met hetzelfde probleem, heb toen van marsepein kleine schildjes gemaakt in de kleur van chocola (bruin dus), hard laten worden en toen met gesmolten witte chocolade de cijfertjes erop gespoten.
Als toef had ik witte chocolade botercreme...viel erg in de smaak!

Bedankt, daar heb ik echt wat aan, droogt die marsepein hard op zonder dat je er iets anders door hoeft te doen?
Willy

7

Ik heb er geen tylose bij gedaan toen en ze werden hard. Had ze wel een weekje van tevoren al te drogen gelegd hoor. Anders fondant nemen, date wordt zeker hard (en sneller).

8

Had je het schildje vast gezet of gewoon in de toef?
Willy

9

Gewoon in de toef gestoken, ook nog wat chocolade sprinkles over de toef heen gedaan.

Groetjes Fiona