1

Onderwerp: eiwitpoeder, gekke vraag misschien?!

Om te spuiten, ice, moet je eiwitpoeder hebben. Nu ben ik gisteren op zoek gegaan hiernaar. Kan ik alleen potten van 1 kg kopen.
Weet iemand waar je ook kleine hoeveelheden kunt halen?
ik heb het nog nooit geprobeerd dat Royal icing, maar wil het vrijdag graag gaan proberen....

Alvast bedankt voor jullie reacties!

mecheline

2

Re: eiwitpoeder, gekke vraag misschien?!

In de 'gewone' winkels kan je moeilijk eiwitpoeder krijgen. Zelfs bij de toko ben ik het nog niet tegengekomen.
Die 1 kilo is waarschijnlijk bij de natuurwinkel geweest? En dat is dan eiwit voor sportdrankjes. Dat kan je niet gebruiken voor icing volgens mij.
Ik weet niet waar je woont maar misschien heeft iemand in je buurt nog wat liggen wat je kan overnemen.

Mijn website: Presentaart

3

gewoon in onze webshop hier :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

4

Ja ik weet dat ik het in de webshop had kunnen kopen, maar die is nu dicht en aangezien dat ik het vrijdag wil gaan proberen...mijn dochtertje is op nieuwjaarsdag jarig en dan moet ik het al hebben, dus de webshop gaat niet lukken. Ik woon in Ewijk, dus iemand die zich geroepen voelt om mij wat te verkopen.....graag!

5

Als er geen hele oude mensen, hele kleine kinderen, of zwangere vrouwen van hoeven eten kan je een vers eiwit gebruiken als je het toch meteen gaat spuiten.

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.