1

Onderwerp: Hoeveel nodig voor afsmeren?

Heb 350 cupcakejes moeten maken zijn goed gelukt op een super blunder aan het begin gisteren toen ik nog niet echt goed wakker was haha

Nu willen ze De kinderen zelf laten decoreren met fondant.

Ik ga dus witte chocopasta meegeven maar hoeveel ml/potten zou ik nodig hebben om 350 cupcakejes me af te smeren.

Ps op me iPhone werkt de zoekfunctie niet dus vergeef me als het al ergens al eerder is gevraagd

2

Re: Hoeveel nodig voor afsmeren?

Op mijn iPad kan ik ook niet zoeken, jammer hoor.
Hoeveel je nodig hebt zou je kunnen berekenen.

Weeg een cupcake voor en na het afsmeren. Neem het verschil maal 350 en deel het door de netto grammen inhoud van een pot.

Gr,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

3

ik dacht +-/ 20 gr per cc?

4

Geen antwoord op je vraag, wel op de opmerking over het zoeken met iphone/ipad: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=169535

5

Ik was voor 30 cupcakes laatst ongeveer een halve pot van 400 gram kwijt. Dat is ongeveer 6 gram per cupcake. Maar als je zeker wilt weten zou ik inderdaad even een cupcake proberen en wegen. En misschien wil je het dan hier ook even melden  :D

6

Ik kwam op 5 gram uit per cupcake

Bedankt voor de tip : )

7

Cup-of-cake schreef:

Ik kwam op 5 gram uit per cupcake

Bedankt voor de tip : )

:thumb:

8

Dank je wel Karin09

Weet wat geleerd zo zie je maar tijdens Cupcakes maken leer ik ook met me iPhone omgaan

9

Cup-of-cake schreef:

Dank je wel Karin09

Weet wat geleerd zo zie je maar tijdens Cupcakes maken leer ik ook met me iPhone omgaan

:thumb:

10

ja, bedankt Karin voor deze gouden tip, werkt als een trein.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.