1

Onderwerp: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Gisteren heb ik een vriendin geholpen met de taarten voor haar bijna-jarige tweeling. En tijdens het freubelen ben ik een beetje verliefd geworden. Op dit superschattige draakje...

http://farm7.static.flickr.com/6108/6319283821_968f9bd3bc.jpg

Een beetje van Debbie Brown en een héééél klein beetje van ons  ;)

http://farm7.static.flickr.com/6096/6319284415_ac14c92099.jpg

Maar wel zonder de beschrijving te volgen. Deze kon ook wel gewoon uit de losse pols... En zo blijft hij ook een beetje 'eigen'  :)

2

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

oooh, hij is dan ook wel heel schattig !  :thumb:

3

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Super leuk, wat een lief draakje!

4

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Wat een schattig mooi gemaakt draakje.

5

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Dank jullie wel!

Hij is trouwens na het maken van de foto ook nog een beetje gedust met geel/goud. Dat maakte hem helemaal af, maar helaas was het daarna al te donker om het goed op de foto te krijgen. Over een maandje komt hij uit de vriezer en dan krijg ik een nieuwe foto doorgemaild ;-)

6

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Die is echt leuk,

7

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Wat een lieverd, zeg. Mijn ervaring is trouwens dat na een verblijf in de diepvries de dust minder goed zichtbaar is, hopelijk valt het bij dit draakje mee.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Wat een schatje

9

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

@Icehorse: Oké, weten we dat ook meteen. Ach, geeft niets, zonder vond ik hem ook al leuk ;-)

10

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

heel lief taartje!! dat vlindertje op zijn neus! :thumb:

11

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

LEUK  :thumb:  Dat vlindertje is echt té schattig!

12

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Achhhhh.
Wat een liefie!

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Kan ik me voorstellen... ;)

14

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

aaaah wat een schatje ! uit welk boek van haar komttie  ?:)

15

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Uit "Enchanted, Magical Cakes" (maar dat is een samenvoeging van/selectie uit twee andere boeken, dus er is nog één ander boek waar hij ook instaat. En volgens mij heb ik hem ook op de lijst zien staan van "Schitterende kindertaarten" maar dat weet ik niet 100% zeker).

Ik vind het echt een briljant boek!

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Zo enorm schattig!

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Wat een snoepie!

18

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

... ik vind jou briljant!

19

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Sstt, Buufje... Niet te vaak zeggen... Dan gelooft straks niemand het meer... *grinnik*

Maar serieus waar: met dit boek erbij kan iederéén zo'n taart maken! Probeer maar: straks denken jullie buurvrouwen allemaal óók dat jullie briljant zijn!  :D

20

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Oh ja die is heeeel schattig! Bedankt voor t linkje in je reactie. Ik ben nog niet zo lang bezig dus dit is voor mij al moeilijk genoeg hihi.
Die heksenschool vond ik ook leuk. Is het makkelijker om met losse stukjes een muur te maken dan met grote lappen?

21

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

@Femmel: Ik zou het niet weten, ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik denk dat je met een baksteen/steentjes-structuurmat een heel end komt met een grote lap, als de vorm niet te moeilijk is om te bekleden.

Als je losse stukjes gebruikt zul je misschien ook eerst dun moeten bekleden? Anders zitten er kieren tussen en dan is je taart ineens niet meer helemaal afgesloten door de fondant/marsepein. Ik heb zelf de heksenschool nog niet uitgebreid bekeken in het boek...

22

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

@Mijke, bedankt. In het boek plakken ze volgens mij de losse steentjes er zo op maar ik vroeg me idd af of je dan niet de BBC door de naden gaat zien. Ik ga het volgende week eens proberen op een Sinterklaas taart.
Ik vind jou iig taarten prachtig!

23

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

Wat een schatje!!!!!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

24

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

pfff deze is echt leuk. ben ook verliefd:-)

25

Re: Ik ben een beetje verliefd geloof ik...

*snik* Nog een paar dagen en dan wordt hij aangesneden...  ;)