1 Laatst bewerkt door Reneeke (06-11-2011 14:44)

Onderwerp: Mijn eerste Bruidstaart!!

Mijn zusje ging 30 september trouwen en aangezien het budget klein was heb ik aangeboden haar bruidstaart te maken. Super leuk natuurlijk, maar toen begon de stress! In augustus is de trouwdatum namelijk pas bekend geworden, en we dachten eerst dat ze in December zou gaan trouwen. We zijn dus snel voor een jurk gaan shoppen en ik ben inspiratie gaan zoeken voor m'n aller eerste trouwtaart.
Gelukkig vond ik in België fondant met precies dezelfde kleur blauw als de trouwjurk, dus de kleuren zaten wel goed.
Helaas en gelukkig was het 30 september geweldig weer! Ik heb de taart opgebouwd en versierd in de feesttent waar later op de dag het feest zou zijn. Het was zo warm dat ik ontzettende zweethanden had (en van de zenuwen natuurlijk) en door de hitte begon de fondant te zweten en moest ik redelijk wat nood-operaties uitvoeren. Ik wilde veel meer met fondant doen, maar dat heb ik uiteindelijk maar achterwege gelaten. In plaats daarvan een lint gebruikt voor de randen en met gouddust de versieringen geschilderd.

Wat vinden jullie er van?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q3PYIMYA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVO6TDJQ.jpg

Nine out of ten people like chocolate. The tenth person always lies.

2

Re: Mijn eerste Bruidstaart!!

Mooi hoor!!

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

Wat een eer, de taart voor je zus maken! Hij is mooi hoor, was het bruidspaar er blij mee?

Wat heb je er tussen gedaan? Het lijken cakejes of meringuebollen? Het ziet er iig leuk uit. Past goed bij de rest van de taart.

4

Bedankt voor de reacties!

Het bruidspaar vond het vooral erg leuk dat de halve familie een blauwe mond kreeg van de taart...  :P   oeps

De bolletjes er tussen zijn piepschuimbolletjes, bekleed met de stof van de tafelkleden en decoraties. De bolletje zijn op de Dowel Rods geprikt en zweven net boven de taart.

Nine out of ten people like chocolate. The tenth person always lies.