1

Onderwerp: CakePops zonder stokjes (mini gebakjes -bonbons)

Ook ik heb vandaag mijn CakePop maker gekregen, en natuurlijk gelijk even uitproberen.

de bovenste zijn zonder stokjes en onderop nog een paar met stokjes :Y

Ik heb er 1 geprobeerd, en helaas zijn ze te lekker voor de lijn :o

http://94.100.122.120/1433900001-1433950000/1433938801-1433938900/1433938837_6_AW95.jpeg
http://94.100.115.175/1433900001-1433950000/1433938801-1433938900/1433938825_6_dqhs.jpeg

2

Re: CakePops zonder stokjes (mini gebakjes -bonbons)

Het ziet er erg lekker uit :thumb:

3

Wat zijn ze mooi glad!!! Zien er heel jummie uit!!!

Had ik mazzel  :Y

komt er net een vriendin langs, Ik heb ze dus snel ingepakt
in een doosje en haar meegegeven :)

Weet ik zeker dat ik er niet van ga groeien :lol:

5

Lijkt me super handig! Gedaan met knoeien. Ben je er tevreden over? Ze zien er heel goed uit!
Mag ik weten waar je hem besteld of gekocht hebt? K denk dat ik hem op mijn kerst-wish list zet  :D  :Y

6

Lijkt me super handig! Gedaan met knoeien. Ben je er tevreden over? Ze zien er heel goed uit!
Mag ik weten waar je hem besteld of gekocht hebt? K denk dat ik hem op mijn kerst-wish list zet  :D  :Y

Ikheb'm bij het taartwinkeltje.nl besteld, met de mix erbij. :Y
er gedoopt in Wilton Candy dips ( zo'n bakje, kan gewoon in de magnetron) enwat crisco erdoor gedaan zodat hij wat vloeibaarder werd.
Het ging erg makkelijk. de mix in een spuitzak gedaan en daarmee gevuld.
echt super leuk om te doen.

voor de losse, wel eerst stokjes erin om te dopen? daarna er weer uitgetrokken :Y

8

Ik heb is geknipoogt naar mijn vriend  ;) Heb ondertussen ook al wat gegoogeld en winkels gevonden.

Ze zijn echt mooi!!!! Nog maar een x een avondje proberen??? Wil dat met icing ook wel eens oefenen..., mooie foto met je orchidee er bij... Daley was vast al te graag bij je gekomen hihi

10

Vind ze erg mooi en stijlvol versierd. Knap hoor met die fijne priegellijntjes.

Hoe krijg je de koko's er zo mooi op?

Ik dacht dat cakepops werden gemaakt van restjes cake met een een plakkerige substantie en dan balletjes draaien? Maar ik lees nu over een mix, is die steviger zodat ze mooi rond blijven?

Gr.
Sandra

11

MamaSan schreef:

Vind ze erg mooi en stijlvol versierd. Knap hoor met die fijne priegellijntjes.

Hoe krijg je de koko's er zo mooi op?

Ik dacht dat cakepops werden gemaakt van restjes cake met een een plakkerige substantie en dan balletjes draaien? Maar ik lees nu over een mix, is die steviger zodat ze mooi rond blijven?

Gr.
Sandra

Ze zijn gemaakt met de cake pop maker ( zijn meerdere topics over), daar doe je de mix in en dan krijg je gelijk cake balletjes.
echt super, en zeker de moeite waard ;)
de cokos heb ik gewoon in eem bakje gedaan, en eerst in de chocolade gedoopt, en daarna door de Cokos gehaald. :Y

12

ze zien er  :thumb: uit mooi gedaan
grt Carla

13

Wow, prachtig! Met die cake pop maker worden ze wel echt mooi rond... Hebben! :)

14

Zien er ergggg lekker uit  :9

15

Wat zien ze er mooi uit!!

16

hoe heb je die dunne witte streepjes er op gemaakt is dat ook chocolade  of  ?????

17

Heel erg mooi!! :D  Ze glanzen ook zo prachtig!

Vraag: ik las dat meerdere mensen de cake-pops eigenlijk niet lekker vonden.  :shh:
Is die van de mix wel echt lekker?? Want ik vind het er allemaal super uitzien, maar ik wil geen dingen maken die eigenlijk niet te eten zijn.

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

18 Laatst bewerkt door zannie (18-11-2011 13:09)

Je cakepops zien er geweldig uit!!! :Y

ik heb ook die cakepop maker en ik ben er helemaal blij  mee. even wat beslag maken en in de cakepopmaker en klaar!!! :D

ik gebruik ook weleens de brownie funcake mix en dan duurt het ongeveer 5 min in de cakepop maker. ik doe er dan nog een vleugje sinaasappel aroma bij en ik vind die errruuuggggg jammie! (ik heb deze ook geprobeerd in mijn oven in zon siliconen vorm, maar dat duurde 20 min bakken  :( ... 5 min of 20 min is toch wel een verschil!!!  :thumb:  ) als probeersel had ik die meegenomen naar mijn werk en dankzij de tamtam was ik binnen 30 min van mijn cakepops af... ze vielen dus erg in de smaak!!!

19

marietje-18 schreef:

hoe heb je die dunne witte streepjes er op gemaakt is dat ook chocolade  of  ?????

de streepjes heb ik met royal icing gedaan,maar wiook wel goed met de chocolade. gewwon spuiten met een spuitzakje en dan maar een heel klein puntje open knippen, of tip nr 1 gebruiken.

20

Het ziet er heerlijk uit. Ik heb gisteren ook naar dat apparaat gekeken. Zou leuk zijn als ik daar eerdaags ook iets mee kan doen. ;)

21

toch wel erg leuk... :Y  ik had de cupcake maker omdat ik niet zo'n goede oven heb maar die heb ik teruggestuurd. afwijkende maat papiertjes en nergens te krijgen.

de papiertjes die je gebruikt zijn voor mini cuppies? 3,5 cm?

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

22

sophie schreef:

toch wel erg leuk... :Y  ik had de cupcake maker omdat ik niet zo'n goede oven heb maar die heb ik teruggestuurd. afwijkende maat papiertjes en nergens te krijgen.

de papiertjes die je gebruikt zijn voor mini cuppies? 3,5 cm?

Deze zijn gemaakt met de cake-pop maker, niet de cupcakemaker
Uit de cakepop maker komen cake balletjes, hier doe je geen papiertjes in :)
Ik heb de balletjes later in de papiertjes gelegd, van inderdaag 2,5 cm :Y

23

ja weet ik dat ze uit de cake pop maker komen, ik had zelf de cupcake maker maar die vond ik niets. Maar als ik die van jou zo zie moet ik misschien maar de cake pop maker kopen  ;) Ziet er erg leuk uit.

:)

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

24

mooie balletjes én mooi gepresenteerd

25

Mooi!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!