1

Onderwerp: Stapeltje voor na de avondmis

Mijn vader is 7 jaar geleden plotseling  overleden. 6 November is zijn verjaardag, dan komen we met het gezin bij elkaar. Gaan we naar de avondmis. Niet dat ze zo katholiek  zijn maar  2 keer per jaar  op zijn verjaardag en sterfdag doen we dat. Dat voelt goed.

Mijn vader was een zoetekauw! Hij had mijn hobby fantastisch gevonden. Ik vond mijn taarten hobby helaas pas na zijn dood.

Maar goed toch een taartje voor hem en wij zullen er heerlijk van smullen. Hij is gevuld met mokkacreme de onderste en bovenste is chocolade fudge met aardbeienjam  dat vinden mijn dochters het lekkerst!

http://www.taartster.nl/images/taartpaars.jpg

Zonder taart geen feest!

2

Re: Stapeltje voor na de avondmis

Mooi en mooie gedachte!

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

3

Wat een prachtige taart!
En wat een mooie gedachte!
Mijn vader is 4 maanden geleden overleden, en omdat hij 28 november 85 jaar zou worden, hadden we met ons hele gezin een weekendje weg geboekt.
Mijn moeder is 4 jaar geleden overleden en nu dus mijn vader, voor ons een groot gemis.
Daarom willen we toch nog met het hele gezin het weekendje door laten gaan en zo onze ouders gedenken.
Als je het goed vind zou ik graag jou idee van de sterren op de taart over nemen.
Als bourgondische brabanders, één van de beste manieren om iemand te herdenken. Samen, gezellig eten van een troosttaart lijkt me dan een goed idee.

4

Mooi gedaan hoor, en zeker een mooi idee. Ik zal aan jullie denken zondag (ben zelf zondag jarig)

5

alvast gefeliciteerd !

6

woorbellen schreef:

Wat een prachtige taart!
En wat een mooie gedachte!
Mijn vader is 4 maanden geleden overleden, en omdat hij 28 november 85 jaar zou worden, hadden we met ons hele gezin een weekendje weg geboekt.
Mijn moeder is 4 jaar geleden overleden en nu dus mijn vader, voor ons een groot gemis.
Daarom willen we toch nog met het hele gezin het weekendje door laten gaan en zo onze ouders gedenken.
Als je het goed vind zou ik graag jou idee van de sterren op de taart over nemen.
Als bourgondische brabanders, één van de beste manieren om iemand te herdenken. Samen, gezellig eten van een troosttaart lijkt me dan een goed idee.

Hai,

ik vind het een hele eer! brabanders onder elkaar zeg maar :)

Om allebei je ouders te missen is ook nog eens afscheid nemen van een thuis.
Dat lijkt me ook enorm moeilijk, sterkte en een fijn weekend met elkaar.

Zonder taart geen feest!