1

Onderwerp: Kant en klare vullingen

Ik ben op zoek naar kant en klare vullingen. Heb al bij recepten en vullingen gekeken maar dat is allemaal zelf maken.

Enige wat ik kan bedenken is
chocolademousse
banketbakkersroom van dr oetker

Er was ook aardbeienmousse van Mona maar kan dat in geen enkele supermarkt meer vinden helaas.

Weet iemand nog welke kant en klare vullingen er zijn? Graag met merknaam dan kan ik morgen even inslaan.

2

Re: Kant en klare vullingen

blikje vlaaivulling van hak
:P

Beter een taartdoos dan helemaal geen doos ;)

3

potje Lemon Curd van merk Chivers
en natuurlijk jam in alle soorten en smaken

Groetjes, Conny

4

Ik heb weleens de aardbeienkwarktoetjes van Mona gebruikt als vulling en viel goed in de smaak! Dus ik zou zeggen, ga eens op de toetjesafdeling van je supermarkt kijken..alles kan natuurlijk..!

Heb liever spijt van dingen die je wel hebt gedaan, als van dingen die je niet hebt gedaan!

5

alle luchtige puddingen van Mona

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

6

Bedankt voor jullie reacties. Helaas geen jam liefhebbers dus dat valt automatisch af.

Dat blikje vlaaivulling van Hak, welke smaak heeft dat? Ga morgen eens in de winkel kijken. Staat het bij de gebakschappen of bij de hakgroenten of .. ?

Lemon Curd ken ik niet, ga dat ook eens opzoeken.

7

vlaaivulling heb je in verschillende smaakjes, hier staat het bij de bakafdeling maar kan wel eens per supermarkt verschillen.

8

Ik dacht dat puddingen sowieso niet konden  :o . Vond de aardbeienmousse echt heerlijk. Maar zo'n aardbeienkwarktoetje klinkt als goede vervanger maar dacht dat kwart en pudding sowieso niet kon.

9

Ja hoor, heb zelf al meerdere puddingen van mona gebruikt! Toffeepudding, citroenkwarktaartpudding, caramelpecanpudding.... Hartstikke lekker  :9

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

10

of chipolata van Mona  :Y  en dan een klein laagje lemoncurd van Chivers bij AH te koop.

Ik kan de grote potten van de aardbeikwark ook niet meer vinden in mijn supermarkt, maar gelukkig hebben ze wel de kleine toetjes nog, 2 bekertjes bij elkaar.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

11

De chocolade brownie mousse van Mona is ook heel goed te gebruiken! en lekker, spreek uit ervaring.

Groetjes Louise

12

Pff :(, ben naar een AH XL geweest en een mega grote C1000 en ze hadden geen chocolade brownie mousse nog de kleine variant van de aarbeien kwark mousse. Alleen de pudding met siroop. Echt zo jammer want wilde graag de aardbei mousse.

Weet iemand of die beker/emmer van Mona met aarbeienkwark a 2e geschikt is? Weten jullie welke ik bedoel? Heb hem even op de site opgezocht, deze:

http://www.mona.nl/onze-toetjes/halfvol … eien-kwark

Is deze geschikt?

13

Tiramissu ,grote bak.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

14

gewone kwark gebruik ik zelf niet, vind ik veel te nat.
je moet de luchtige puddingen hebben van mona (of ah eigen merk!)

15

Je hebt bij de toko of sommige supermarkten potten fudge.
Heel erg lekker maar wel duur! In chocolade of vanille

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

16

Dus die Bavavroisebakken van de Aldi kunnen ook...jullie maken me zoooo blij haha!!! Ik maar mixen als een gek en balen toen het een keer mislukt was. Kben een beginneling hoor. Nog maar 2 gebakken. Beetje dom dat ik er niet zelf op gekomen ben pwha!!

17

Ik heb ook even meegelezen, je hoeft dus niets meer te doen met die kant en klare pudding/kwark/bavaroise enz. Je smeert het zo op een laag?.. [dit is een vraag en geen mening :D ]

Ik heb ook de lemon curd maar de troebele versie.

Je kijkt, je proeft... en je bent verloren.

18

het 'verwenfruit' van hak (glazen potje) is ook heel lekker. Deze is in meerder smaken te koop en minder zoet dan jam. En met stukken fruit.

groeten Sylvia

19

:s

:o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

Gecondenseerde melk van Friesche Vlag  oftewel dulche de leche ;)  makkelijker bestaat niet :)

21

Siep schreef:

Gecondenseerde melk van Friesche Vlag  oftewel dulche de leche ;)  makkelijker bestaat niet :)

Al zo vaak hier iets over dulche de leche gelezen, maar ken het niet. Wat voor smaak moet ik me daar bij voorstellen? En makkelijk? Blikje lang au bain marie laten koken, toch?

En als je de monapudding gebruikt, moet je dan ook een dijkje van bc maken?

22

Dulche de leche smaakt naar caramel :9  en inderdaad gewoon koken in een pannetje met water, goed laten afkoelen en vullen maar :)

Als je dijkjes spuit dan moet je dat inderdaad doen ook bij de monapudding om uitlopen te voorkomen. Zelf spuit ik nooit dijkjes, ik 'plamuur'altijd mijn taarten dicht :)

23

je kan ook de saroma puddingen gebruiken, ehhh, van dr oetkerkloppudding zijn ze nu. daar hoef je alleen melk bij te voegen.
als je die voor de taartvulling gebruikt dan moet je minder melk toevoegen dan wanneer je het als toetje gebruikt
link is voorbeeld van de kloppudding banaan, kan met alle smaakjes kloppudding
http://www.oetker.nl/oetker_nl/html/def … pq.nl.html

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

24

rorico schreef:

je kan ook de saroma puddingen gebruiken, ehhh, van dr oetkerkloppudding zijn ze nu. daar hoef je alleen melk bij te voegen.
als je die voor de taartvulling gebruikt dan moet je minder melk toevoegen dan wanneer je het als toetje gebruikt
link is voorbeeld van de kloppudding banaan, kan met alle smaakjes kloppudding
http://www.oetker.nl/oetker_nl/html/def … pq.nl.html

dank voor je tip! Weet iemand of je de taart dan ook kan invriezen?

25

Ja je kan de taart dan ook invriezen.

groeten, Bianca
TAART in huis