1

Onderwerp: als stapeltje stutten of niet nodig?

Wilde een klein bolletje (blanda 12 cm) bekleden met bloemetjes, en die op een taart zetten.
Is het dan ook nodig om dat te stutten, of zou het zo wel houden?
Ideetje zit in mijn hoofd, en ga ik misschien maken voor iemand die begin december jarig is.

2

Re: als stapeltje stutten of niet nodig?

Zelf heb ik dit zonder stutten gedaan, ging prima! Ik had het blandabolletje gebruikt als halve pokebal (Pokemon).

Beter 1x te veel stutten dan 1x te weinig!

4

Ik had het ook een keer zonder te stutten gedaan en na een poosje zag je toch dat hij wat in de ondertaart zakte. Duz ik zeg Stutte :Y

5

Ik zou er ook iets onder doen. Hoeft niet per se met houten dowels, sateprikkers is al genoeg....

6

Bedankt voor jullie tips.

Dus als ik hem ga stutten, moet er ook een klein kartonnetje onder. Zelf knippen op maat? Zijn er vast niet zo klein, of wel?

7

Marvivman schreef:

Bedankt voor jullie tips.

Dus als ik hem ga stutten, moet er ook een klein kartonnetje onder. Zelf knippen op maat? Zijn er vast niet zo klein, of wel?

ja, klopt. Meestal neem ik een taartdoos die ik bewaar voor dit soort dingen (totdat 'ie opgeknipt is natuurlijk  :) ). Vind het zonde om een taartkarton kapot te knippen.
Oh ja, net als dat ik met gewoon stapelen doe plak ik bij deze ook twee verkeerde kanten aan elkaar zodat het karton niet aan de taart blijft plakken  ;)