51

Re: Cake pop maker van Babycakes...wat een ramp!

Vanmiddag kan ik eindelijk mijn popcake maker gebruiken. Ik neem de boerencake, kan ik dit volgens recept doen (dus gewoon met electrische mixer)? of toch met hand mixen?
en moet ik nog tussendoor draaien of kan ik het 4/5min gewoon bakken met deksel dicht zonder omdraaien..
krijg gewoon de zenuwen haha
help!?

52

kan hem niet gebruiken :( . zit namelijk verkeerde stekker aan.. vreemd

53

Heb je 'm wel hier in Nederland gekocht dan?

54

had hem via marktplaats, maar stond dus niet vermeld dat het om een amerikaanse stekker ging! heb er dus net achter aan gemaild, want dit is zo geen fijne aankoop.
bij de bouwmarkten hier hebben ze geen omvormstekker voor amerikaanse stekkers:(.. dus dat wordt zo gewoon een cake bakken.

55

Volgens mij ben je er niet alleen met een omvormstekker, maar moet het hele apparaat ook omgebouwd worden. Is hier al eens een topic over geweest.

56

M'n popmaker vandaag maar eens na 3 maanden uit de kast gehaald en voor 't 1st gebruikt. :)
Het apparaat ingevet met vloeibare boter en het ging vanaf het begin meteen goed,hele mooie ronde bolletjes. :thumb:
Bij de 1e 2 ladingen keerde ik de balletjes na 2-3 minuten om met een prikkertje.Da's niks voor mij... :x
Daarom maar een ovenhandschoen en een handdoek gepakt en de popmaker zelf omgedraaid. :+  Heb de machine om de minuut gekeerd,2x 1 minuut met z'n pootjes op het aanrecht en 2x 1 minuut met z'n pootjes in de lucht met onder z'n ruggetje een handdoek. :D
Morgen eens een poging doen om ze te versieren. ;)
Ik heb trouwens boerencakemix en kruidencakemix uitgeprobeerd. :9

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

57

Hoelang kan je de cakepops bewaren als je er een vulling in spuit met botercreme?

58

Ik heb de cakepop maker nu al een paar keer gebruikt. Ik gebruik de homemade bakmixen, alleen water er door...even roeren en klaar voor gebruik. Gaat super goed en de cakeballetjes zijn erg lekker en blijven ook zeker nog een paar dagen lekker.
Ik smeer het even in met wat olie op keukenrol en dat gaat super, ze blijven nooit plakken bij mij...

59

Ik heb gisteren cakepops gebakken met de mix van boerencake van een goedkoper huismerk, en ze waren heerlijk :P 
waren.....  :P  ja want ze zijn al op :Y  :Y
kreeg niet eens de kans om ze te versieren :s

De laatste warme balletjes kon ik nog net door de kaneelsuiker rollen..... :9

Ik vind de cakepop maker een ideaal apparaat!!

Is er misschien iemand die heeft geprobeerd er hartige cakepops mee te maken?
en zoja wat is dan een lekker recept?

Groetjes, Avy
`Herinner je gisteren, Droom van morgen, Maar leef vandaag`

60

apparaat inspuiten met bakspray, en ik heb homemade mix met alleen water gebruikt. Prima ballen!

maar hoe dip je ze? ze vallen bij mij van hetstokje, ook als ik eerst het stokje in de candymelt doe en even laat uitharden

Groetjes Jessie

61

Ik laat de balletjes eerst afkoelen, daarna steek ik een gaatje er in, vervolgens doop ik het stokje in de chocolade en daarna weer in het balletje. Dan wel weer 15 minuutjes laten uitharden en dan blijven de ballen aan het stokje :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

62

Pas heb ik hem ook aangeschaft en na even oefenen heb ik er nu de kruidcake mix ook in gedaan(die je met water aanmaakt) er kwamen hele mooie ronde kogels uit.

Later heb ik er ook rozijnen en appelsnippers door gedaan....perfect!

63

Even een klein beetje meegelezen maar weet niet of deze tip er al bij staat. Op advies van bouwhuis (waar voor je taart) gebruik ik de muffin mix van hun en deze werkt perfect en je krijgt er super lekkere cakejes van die je zeker een week kan bewaren in een afgesloten bak.
suc6

64

Ik ben hier nieuw en heb dus ook een cakepop maker.

Vol enthousiasme ben ik er gisteren aan begonnen.
En eindigde met teleurstelling en frustratie.

Ik heb de homemade bakmix gebruikt (met een mixer).
Apparaat insmeerd en met een spuit gevuld (tot bijna aan de rand).

Alleen werden de bolletjes niet rond en niet gaar, maar tijdens het "bakken"ontplofte er een aantal.

Wie kan mij helpen...wat doe ik verkeerd.
En tot hoever moet je ze vullen.

65

ik gebruik ook homemade (4/4de recept) en vul de bollejtes half (dus tot het randje ongeveer)

een minuutje of 5 laten bakken en komen er mooi rond uit... Ik heb nog nooit ontplofte popjes gehad...

66

Mistique
Mix jij het met een mixer?
Zoja, welke "klopper'gebruik je?

Ik heb het gemixed met een staaf mixer, aanzien ik nog steeds wacht op mijn kenny.

67 Laatst bewerkt door nicole68 (14-07-2012 17:57)

Ik heb gisteren een kenny gekocht bij de makro, hadden een super leuke aanbieding :-)

ik heb wel eens een plofballetje als ik ze te vol maken, dus ik zou ze iets minder vol maken en gewoon weer proberen.

68

Vrijdagochtend zag ik hem op internet voor het eerst :o
En meteen helemaal blij.
Wist wel van de zelfmaakvarianten af maar dat geklieder met vieze handen etc. had ik nooit zin in,al hoe wel mijn dochter dit wel leuk zou vinden.

S' avonds (blij met koopavond)er een gescoord.
En ahum om na 24:00 moest en zou ik het uit proberen.
Wel eerst deze topic doorgelezen.

Ik zelf vind hem na de eerste keer helemaal geweldig.
Heb een pak gebruikt waar alleen water bij moest.
Niet gemixt alleen even goed door geroerd anders gaat het te veel rijzen en kan je dus ploffers krijgen.

Alleen even schoon gemaakt en aan gedaan.
Met 2 theelepels ze gevuld en dat ging goed.
Vond zelf niet dat ik ze allemaal kon vullen,maar zal dit later wel kunnen doen.
Deksel dicht en eventjes wachten,heb hier niet op de tijd gelet en als ze nog niet goed waren deksel weer dicht.
Halverwege of soms zelfs eerder heb ik ze al om gedraaid.
Ivm vrij vuurvaste vingers ze gewoon met de hand gedraaid en uit gehaald.
Prikkertje vond ik iets te klungelig om mee te werken.

Later heb ik zelfs ruim de helft gevuld,deksel dicht,wachten,draaien,andere helft vullen en deksel dicht gedaan en werd het lopende band werk.

Ze zijn allemaal bij mij perfect rond,bruin en gaar.
Maar kijk nooit naar tijd wel naar kleur etc.

Geweldig om te gaan gebruiken voor verjaardags traktatie voor mijn dochter.
En zag al met kerst de oliebollen er al zo klein op een bordje liggen.
Dus die ga ik dan ook zeker er in maken.
Ook de soesjes en hartige variaties lijkt me heel leuk om mee te doen.

En nu wil ik ook wel eigenlijk de cupcake en donutmaker.
Voor mij was de eerste keer dus zeer geslaagd.
Voor al om dat dit veel sneller gaat dan in de oven.

69

Ik heb ook de popcakemaker van babycakes. Helemaal leuk en super makkelijk. Geen problemen mee gehad. Alleen versieren is even puzzelen hoe en wat. Dat kan je ook het beste doen als je geen kids om je heen hebt die willlen helpen ;)

Trotse mama van Tim en Cas!

70

ik heb het apparaat van de blokker van het weekend gekocht, maar het schijnt hetzelfde te werken. ik smeer het van tevoren in met vloeibare boter (met olie schijnt het te warm te worden), dan voorverwarmen en cakebeslag (ik gebruik gewoon cakemix van de supermarkt) erin spuiten (doe ik met een slagroomspuit). ik spuit tot de rand. dan zo'n 3,5 minuut bakken en daarna de balletjes omdraaien en nog 1,5 minuut. het ging super en geen balletje mislukt! mijn man vond het ook leuk en heeft de meeste balletjes zelfs voor mij gebakken  :D . en hij is echt geen bakker. hopelijk gaat het zo volgende keer beter! o ja, en ik smeer ze tussendoor nog eens in met wat boter, als ik zie dat het weer aan gaat bakken.

71

Zou je hier, net als met cupcakes, ook een hartige variant mee kunnen maken?

72

Ben nu ook bezig , ook met de CC mix van FC. Eerste x! Apparaat gisteren gekocht bij de XENOS 19,95!! Heb er eerst 3 geprobeerd!
Boven verwachting!!

73

renata2 schreef:

ik heb het apparaat van de blokker van het weekend gekocht, maar het schijnt hetzelfde te werken. ik smeer het van tevoren in met vloeibare boter (met olie schijnt het te warm te worden), dan voorverwarmen en cakebeslag (ik gebruik gewoon cakemix van de supermarkt) erin spuiten (doe ik met een slagroomspuit). ik spuit tot de rand. dan zo'n 3,5 minuut bakken en daarna de balletjes omdraaien en nog 1,5 minuut. het ging super en geen balletje mislukt! mijn man vond het ook leuk en heeft de meeste balletjes zelfs voor mij gebakken  :D . en hij is echt geen bakker. hopelijk gaat het zo volgende keer beter! o ja, en ik smeer ze tussendoor nog eens in met wat boter, als ik zie dat het weer aan gaat bakken.

Als je hem nog steeds hebt, was dat de tomado popcake maker? Ik ben van plan die te kopen. Als ik jouw verhaal zo lees ben je er wel tevreden over. Toch?

74 Laatst bewerkt door AnoukE (19-12-2013 21:47)

Oeps dubbel gepost