Onderwerp: Cake pop maker van Babycakes...wat een ramp!
Ik zie t ff niet meer zitten met dat apparaat. Ze stonden er mee op de taart en trend beurs laatst in apeldoorn. ik had hem al gezien op internet en was erg blij dat hij nu ook in nederland te krijgen was. Ik was zo lirisch bdat mijn moeder hem voor me besteld heeft en toen ik hem gisteren binnen kreeg heb ik hem gelijk geprobeerd. Ik kreeg er speciale cakepop mix bij en heb het beslag voor 1 x 12 stuks gemaakt. Ik heb het apparaat wat ingevet met olie, er stond namelijk bij dat dit goed is voor de anti aanbaklaag. Toen ik na een paar min. de cakepop maker open deed, was geen 1 balletje rond en ze bleven allemaal plakken. Muurvast zaten ze!
Er staat ook een recept in de gebruiksaanwijzing, dus ik deze proberen.. HELEMAAL GEEN SUCCES. Het leek wel wat op pannenkoek beslag, alleen heel erg vet. Ik heb precies het recept gevolgd. Vervolgens nog geprobeerd met biscuit mix, maar ook dit werkte niet. Ik ben ten einde raad.. Erg jammer want ik moet cakepops maken voor een traktatie volgende week. Weet iemand wat ik mogelijk verkeerd doe? Het lijkt haast of ie te warm wordt, maar daar kan ik niets aan doen.. Sorry voor het lange verhaal, maar ik zou zo graag willen dat t gewoon lukt, want andere mensen lukt t ook. Wat doe ik fout?
Hoop dat iemand me kan helpen, BVD
hmm we zullen zien maar het lukte mij ook echt niet en die dame die bij taart en trends stond maakte ze alsof het niks was. Ik kreeg ze er trouwens wel gewoon netjes uit enzo (ook wel gesprayed met anti aanbak) maar ze waren echt niet rond maar het waren halve ballen 

er zit toch geen holletje in? raken ze niet uit vorm dan???