1

Onderwerp: Cakepops invriezen!

Hallo!

En vraagje van deze kant. Mijn buurjongetje is bijna jarig en nu was de vraag of ik 35 cakepops wil maken. Nu heb ik de dag ervoor niet veel tijd dus was mijn vraag of ik ze in de vriezer kan bewaren?
Het is mijn bedoeling om ze met chocola en candy melts te maken. Smelten ze dan als ze uit de vriezer komen?

En zouden anders alleen de balletjes (met stokjes) in de vriezer kunnen?

Ik hoop dat er iemand is die mij hierbij kan helpen!

Bedankt alvast!
Groetjes,
Laura

(Sta ik hier goed?)

I just love cake!
Groetjes Laura

2

Re: Cakepops invriezen!

Laura's Cakery schreef:

(Sta ik hier goed?)

Niet echt....invries- en bewaarvragen mogen in een andere rubriek. [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

Karin09 schreef:
Laura's Cakery schreef:

(Sta ik hier goed?)

Niet echt....invries- en bewaarvragen mogen in een andere rubriek. [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

Sorry!
Maar bedankt! :D

I just love cake!
Groetjes Laura

4

heb vrijdag nog balletjes uit de vriezer gehaald. Even beetje op temp. laten komen en dan stokje dippen en bal op het stokkie :-) Dan gewoon in z'n geheel dippen en decoreren. Ook heel handig als je zelf met iets anders bezig bent, kan je de kinderen gewoon aan het knutselen zetten  ;)

Succes!

gedipt in chocolade en candy melts invriezen gaat prima (van de week nog gedaan), wel luchtdicht zodat er geen zuurstof bij komt dat condens vormt. Zorg ook dat ze goed droog zijn. Van de week een hele lading in chinees bakjes gedaan en die ingevroren, ging goed

Bedankt voor jullie hulp! :D

I just love cake!
Groetjes Laura