Onderwerp: brutale vraag glitter...
ai.....wie zou er mij een beetje glitter willen verkopen???? Of is deze vraag niet zo netjes. Wil graag weten hoe het eruit ziet en smaakt en eet enzo...
groet corinne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » brutale vraag glitter...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ai.....wie zou er mij een beetje glitter willen verkopen???? Of is deze vraag niet zo netjes. Wil graag weten hoe het eruit ziet en smaakt en eet enzo...
groet corinne
Ik woon nogal een eind uit de buurt dus ik kan niet aan je verzoek voldoen maar de glitter (ik neem aan dat je dan de magic sparkle dust van de webshop bedoelt?) smaakt in ieder geval helemaal nergens naar. Ik heb het pas meebesteld met wat andere dingen en van de week getest op cupcakes. Er zat echt VEEL op, maar je proeft er gewoon echt niets van.
Hoi Corinne,
Brutale vragen altijd stellen!! Ik zou zeggen: Gewoon kopen zo'n potje sparkledust!!
het is heel erg leuk en je proeft of voelt er niets van. Ik heb het ook en ben er toch wel een beetje 'verliefd' op!! Alles ziet er n
Brutale vragen altijd stellen!! Ik zou zeggen: Gewoon kopen zo'n potje sparkledust!!
het is heel erg leuk en je proeft of voelt er niets van. Ik heb het ook en ben er toch wel een beetje 'verliefd' op!! Alles ziet er nGroet Corinne
Kan iemand het verschil vertellen (laten zien) tussen glitters en glanspoeder? Ik heb een aantal glanspoeders en ben er helemaal weg van. Ben nou eenmaal gek op glimmie!
ik heb dus een potje glanspoeder maar het is mij niet bling-bling genoeg, vandaar dat ik ook nieuwsgierig ben naar de glitters!
groet corinne
Glanspoeders glanzen en glitters glitteren...
Glitters zijn grover, en dan denk ik aan de non-toxic dingen van Edible art, dus dat spul dat in kleine hoeveelheden niet giftig is, maar 'officieel' ook niet eetbaar.
Cake sparkles vind ik trouwens ook glitteren. Als je die vlokjes wat fijner maalt met een vijzeltje of met de pepermolen en dan evt, nog wat glanspoeder er door roert, heb je ook 'echt glitter'.
hoe plak je de cake sparkles vast op marsepein?
hoe plak je de cake sparkles vast op marsepein?
Gewoon de fijngemalen (of grove) sparkles strooien over de taart, met lijm kan niet daar is het te fijntjes voor en zie je gelijk stukjes waar de lijm op zit. Maar het blijft wel gewoon zitten hoor.
thaflexible schreef:hoe plak je de cake sparkles vast op marsepein?
Gewoon de fijngemalen (of grove) sparkles strooien over de taart, met lijm kan niet daar is het te fijntjes voor en zie je gelijk stukjes waar de lijm op zit. Maar het blijft wel gewoon zitten hoor.
Ook als het een boltaartje is?
Evt. kun je met een penseeltje een h
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » brutale vraag glitter...