1 Laatst bewerkt door TaartAnnemarie (27-10-2011 19:46)

Onderwerp: Hebben jullie nog leuke ideeën?

Mijn vader is dinsdag jarig en ik wil graag een taart voor hem maken.
Ik ben al heel lang aan het zoeken naar een taart maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wat voor taart ik wil maken en wanneer ik hem het beste kan maken. Heeft iemand nog leuke ideeën wat voor taarten je voor mannen kan maken?

2

Re: Hebben jullie nog leuke ideeën?

Denk eens aan favo kleur, hobby's, sport, werk etc.

3

Allereerst welkom op dit gezellige forum!

Misschien zo'n blouse-met-stropdas-taart??
Of misschien zijn favoriete merk bierdopje?

Succes en wel het resultaat showen hè?!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Sonj@ schreef:

Allereerst welkom op dit gezellige forum!

Misschien zo'n blouse-met-stropdas-taart??
Of misschien zijn favoriete merk bierdopje?

Succes en wel het resultaat showen hè?!

Ik heb zelf ook al een aantal van die taarten bekeken maar  mijn vader draagt helemaal geen stropdas en zonder stropdas word de taart een beetje saai, hij werkt ook met Trekkers en had bedacht om een echte trekker taart te maken maar dan moet het een hele simpele trekker zijn want ik ben nog niet ze handig!

5

Je kan ook een print van een trekker laten maken en dat op de taart doen, beetje versiering er om heen..

Marinina schreef:

Je kan ook een print van een trekker laten maken en dat op de taart doen, beetje versiering er om heen..

Ik denk dat ik toch maar een heel makkelijk trekker plaatje op zoek want ik wil hem helemaal van fondant maken dat vind ik het leukst!

TaartAnnemarie schreef:
Marinina schreef:

Ik denk dat ik toch maar een heel makkelijk trekker plaatje op zoek want ik wil hem helemaal van fondant maken dat vind ik het leukst!

Ik ben eruit! ik ga opa van de boerderij maken

8

:thumb:  :thumb: