Onderwerp: Mascapone
Ik heb in de koelkast nog een klein bakje mascapone staan, dat wil ik een keer bij
een vulling proberen, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik het mee moet
combineren.................iemand suggesties ?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mascapone
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb in de koelkast nog een klein bakje mascapone staan, dat wil ik een keer bij
een vulling proberen, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik het mee moet
combineren.................iemand suggesties ?????
kersenvlaaivulling of bijv. 4-vruchten/kersen/aardbeienjam?
frambozen vind ik er heerlijk bij, mascarpone wat zoeter maken met suiker en dan een laag verse (uit de diepvries ) frambozen..................mmmmmmmmmmmmmm
of met koffielikeur en espresso poeder met chocolade heb ik ook een keer gedaan ala tiramisu.......
Grandberry compot en wat ze hierboven al allemaal gezegd hebben.
Kersenvlaaivulling, aardbeienvlaaivulling, cranberrycompote (even zelf maken, makkelijk en heerlijk, recept heb ik wel voor je als je wilt).
Butterscotchcreme ermee maken, mascarpone, 1 theelepel keukenstroop, 20 gram poedersuiker en een mespunt kaneel.
Ik meng de mascapone altijd met slagroom en een beetje kersensap (uit een pot) en dan samen met de kersen tussen de taart.
Je kan er ook vruchtenkwark doorheen roeren (recept komt ook van dit forum maar ik weet niet meer van wie)
klinkt allemaal lekkerrrrrrrrrr
als je hem gebruikt met bijv. verse frambozen zou ik altijd de mascarpone zoeten met een zakje vanillesuiker
JAMMIE !!! Klinkt allemaal heerlijk zeg..........denk dat het iets met vlaaivulling gaat
worden omdat ik dat nog in kast heb staan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mascapone