1

Onderwerp: lekker bezig met de voorbereidingen van....

de bruidstaart van deze week. en ik dacht ik ga jullie alvast een voorproefje geven van de topper whahaha. ik heb altijd een beetje moeite met dit soort strikken om de vorm van de lussen een beetje gelijk te krijgen. dus zoals hij nu is ben ik al enorm blij :Y
bij is 15 cm breed en ongeveer 7 cm hoog.

http://94.100.116.130/1429300001-1429350000/1429321001-1429321100/1429321063_6_mea9.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: lekker bezig met de voorbereidingen van....

Mooi!
Dat printje dat er op zit. Is dat via een foodprinter of???

3

Dat beloofd wat... ik ben benieuwd naar de taart.
Maar dit ziet er in iedergeval top uit erg chique!  :thumb:

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

4

Moeite met.... Kwebbeltje jij hebt nergens moeite mee.  :lol:
Ik vind hem prachtig! Ben erg benieuwd naar de taart!! Kan niet wachten....

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

5

Oooooo,hoe mooi moet de taart wel niet worden!!!! Prachtige strik.is niet te zien dat er moeite me hebt.

......

(sprakeloos van de schoonheid)

7

Jij weet iedereen wel nieuwsgierig te maken met je voorproefjes, hè  ;) . Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar je strik verklapt al een beetje dat het wel weer een toppertje wordt.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Gaaf zeg... hoeveel nachtjes nog slapen voor we de bruidstaart mogen zien. Heel mooi.
Sierlijk en sjiek.
mooi en modern.
Stijlvol en stoer!

9

wat een super mooie strik. ben nu wel heel erg benieuwd naar de rest van de taart!

Groetjes Marleen

10

Dit is voor mij de ultieme strik (qua vorm)

Het ontwerp is weer helemaal Brenda, dat wil zeggen: adembenemend..... :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

11

Waaauuuuuw... Zeg, als ik nou iets lekkers meeneem, mag ik dan een middagje komen kijken hoe je dat allemaal doet?  :+

12

wauw  :Y  :Y knap gedaan en ben benieuwd naar je taart

13

Dat belooft weer een echte " Kwebbeltaart"  te worden  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

14 Laatst bewerkt door Taartenmarie (25-10-2011 21:21)

Hoe krijg je zo'n strik in hemelsnaam nog in vorm als je de fondant gestencilled hebt  :think:  :s
Of stencil je pas als ie in vorm is. Dat kan toch niet...
Hmm... zou graag willen wat de volgorde is.

edit: dit wil ik uiteraard weten omdat ik helemaal onder de indruk ben van deze prachtige strik

Life is what you bake it.

15

Super weer hoor !!

Groetjes Serife..

16

Taartenmarie schreef:

Hoe krijg je zo'n strik in hemelsnaam nog in vorm als je de fondant gestencilled hebt  :think:  :s
Of stencil je pas als ie in vorm is. Dat kan toch niet...
Hmm... zou graag willen wat de volgorde is.

edit: dit wil ik uiteraard weten omdat ik helemaal onder de indruk ben van deze prachtige strik

;) eerst stencilen dan vormen, heeeeeeel voorzichtig dus :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

17

Een strik voor gevorderden dus  :lol:
of voor mensen met veel geduld  ;)

Maar zonder gekheid, hij is prachtig, ben ook benieuwd naar de taart!

wauw super mooie strik hoor, erg sjiek. wil ook wel een keertje een middag met je meekijken hoe je dat allemaal doet hoor  ;)

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

19

Wauw, wat geweldig!  :thumb:

20

het is een schitterende strik  :thumb:
Zelden zo'n mooie strik van fondant gezien :Y

21

wat een mooie creatie zeg!! top

Groetjes, Franka

22

:Y  gewoon geweldig! :thumb:

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

23

Wauw wat een mooie strik!!!!!
Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de bruidstaart.
Ga het in de gaten houden wil deze absoluut niet missen.

24

Mooi gedaan met dat stencilen en ook mooi met die broche in het midden. Een echte Kwebbel  ;)

maar nu komt het  :o  :o  :o misschien zit je er helemaal niet op te wachten en ben je al superblij met het resultaat omdat het al zo lastig is...maar omdat ik ook weet hoe kritisch jij bent wil ik er toch nog wat over zeggen met alle goede bedoelingen  :o  :o
Ik vind de verhouding tussen de lussen en de knoop niet helemaal mooi. Een strik wordt krachtiger als de knoop wat kleiner is dan de lussen. Bij deze strik zijn ze bijna net zo groot. Dus als de lussen ietsje groter zouden zijn dan heb je volgens mij een perfecte strik...maar dat is mijn mening  :o

25

djehr schreef:

Mooi gedaan met dat stencilen en ook mooi met die broche in het midden. Een echte Kwebbel  ;)

maar nu komt het  :o  :o  :o misschien zit je er helemaal niet op te wachten en ben je al superblij met het resultaat omdat het al zo lastig is...maar omdat ik ook weet hoe kritisch jij bent wil ik er toch nog wat over zeggen met alle goede bedoelingen  :o  :o
Ik vind de verhouding tussen de lussen en de knoop niet helemaal mooi. Een strik wordt krachtiger als de knoop wat kleiner is dan de lussen. Bij deze strik zijn ze bijna net zo groot. Dus als de lussen ietsje groter zouden zijn dan heb je volgens mij een perfecte strik...maar dat is mijn mening  :o

ah nee, dank je wel voor de tip, je hebt helemaal gelijk!!! tips altijd welkom hoor!
maar ehm.... dat doe ik bij de volgende wel als je het goed vind whahahhaha!!! dan ga ik die eerst eens oefenen zonder stencil werk whahahaha want hij ging nu al bijna scheuren op de lussen als ik er nog langer mee zou stoeien zou hij of gaan vlekken of haag scheuren.