1

Onderwerp: Projectje

Hoi hoi

MIjn schoonzus werkt bij een grote verzekerings maatschappij en ze had het verzoek of ik een taart wilde maken voor een eind meeting.
Prima! De vraag was of ik het logo bovenop wilde maken ( 3 virituele eilanden met ieder een betekenis. Een koffer, vuurtoren en een vergrootglas. Vliegtuig in het midden want ze reizen heel veel en het logo heeft daar ook alles mee te maken.
Voor mij was dit iets meer dan een projectje. Niet alelen omdat ik dit pas 6 maanden doe, maar ik begon eergisterenavond de griep te krijgen en voelde me gisteren hondsberoerd en zag alles dubbel en dan is het heel lastig de letters er heel recht op te krijgen. Uiteindelijk redelijk goed gelukt.

Hij is gevuld met 1 laag chocolade créme en 1 laag aardbeiencréme

Genoeg gepraat, hier is hij dan. Voor de meeste niets zeggend maar de ontvanger ( mijn schoonzus) sprong een gat in de lucht :lol:  :)

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/2011-10-24001.jpg

2

Re: Projectje

Dat heb je echt super mooi gedaan!
Ik kan wel begrijpen dat ze er echt blij mee waren :D

..*Heerlijk aan het bakken*..

3

Super!!

4

Wauw!!!! Ik begon gisteravond ook... Gelukkig voel ik me nu al een stuk beter. beterschap!!!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

Thanks! :)  :)

Mooie strakke taart hoor. Lekker fris ook van kleur.
En dat vliegtuigje zo in de lucht ga ik onthouden want dat ziet er super uit.

Life is what you bake it.

Ja, vond dat vliegtuigje in de lucht ook wel een succes geworden. Helemaal omdat je bij 1 van de foto's de schaduw van het vliegtuig terug ziet in de taart. Had niet zo heel veel zin in deze taart ( ben meer van de kindertaarten :) ) maar achteraf vind ik 'm best leuk geworden

8

hij is prachtig!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten