Onderwerp: Waarin de buurt haal ik kleurstof

Ik woon in eindhoven richting waalre weet iemand waar ik fietsend een kleurstofje en marsepein zou kunnen kopen?

Nog een vraag zit er veel marsepein in zo'n dr.oetker doosje?

'' Make cakes, no war'' ♥

2 Laatst bewerkt door Annette52 (24-10-2011 08:42)

Re: Waarin de buurt haal ik kleurstof

Hoi,
Je kunt proberen of je plaatselijke Jamin bak spullen verkoopt. Hier wel maar weet niet bij jou.
Het beste kun je even bellen dan.Als ze wel spullen hebben dan verkopen ze vast ook marsepein.
Ik ben niet op de hoogte met oetker verpakkingen met marsepein ik gebruik veel dus koop groot in.
Maar je kunt ook kijken of je via een webshop bij jou in de regio of een echte taartshop in de buurt je spullen kunt kopen of laten kopen door je moeder..
Als je via het internet zoekt kun je daar vast achter komen.
Succes,taartenbakstertje.

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

3

als je googeld kom je toch wel wat winkeltjes in eindhoven tegen. Moet je zelf even kijken of de adressen bij jou in de buurt zijn want zo goed ken ik eindhoven niet.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

4

bij de pipoos !

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

5

Bij de jamin in Veldhoven verkopen ze ook taartspulletjes.

6

jamin city centrum, hoogstraat (is dat de hoogstraat?) in EHV zit een taartwinkel, cook and co. dus gennoeg   in de buurt :Y

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

7

bij de makro in best als je een pas heb !

Smart critiques, Stupid creates

Ja inderdaad de jamin en de cook en ko heeft een groot assortiment! op dit moment was de stad alleen niet zo´n goed idee dus ik dacht dat ze misschien bij de albert heijn hebben waarmee je kan kleuren? heeft iemand daar ervaring mee?

9

Bij de AH hebben ze geen kleurstof. Bij mij zijn ook geen winkeltjes in de buurt (wel half uur fietsen) dus ik bestel veel online  :Y

10

De Gr Oetker marsepein is 1 blokje met drie kleuren, ze zitten dus tegen elkaar aan. rood aan de ene kant in het midden ongekleurd en aan de andere kant groen.
Het is wel hele zacht marsepein rolt makkelijk uit, maar de kleuren zijn niet zo mooi heel vaal gekleurd.
En ik vindt de marsepein ook heel erg duur.

En voor de kleurstoffen, bij ons in de buurt wordt het ook bij de welkoop verkocht en daar zijn ze ook helemaal niet duur (regio Groningen), die hebben op het moment heel veel liggen aan fondant, marsepein, bakmixen etc. je kunt natuurlijk ook bij een toko of zo kijken die hebben vaak ook allerlei voedingskleurstoffen.

Hopelijk heb je er wat aan.

Gr Heleen

11

Je zou ook welkoop/boerenbond kunnen proberen. Die verkopen ook verschillende soorten fondant en marsepein. Ook verkopen ze kleurstoffen.

Groetjes Jaqueline.

12 Laatst bewerkt door Tamara1977 (25-10-2011 13:19)

Vergeten te melden: boerenbond Veldhoven heeft ook een assortiment

Echt? Oh fijn! Ik heb nu lekker goedkope marsepein van de xenos! En ik heb vandaag gewoon mijn frosting met bramenjam gekleurd heerlijk! En super mooi! Bedankt!

14

Bij de Aveve!!

15

De rood/roze kleur van Dokter Oetker vind ik best mooi, maar voor de rest niet heel geweldig spul..

Steefs Taartjeswereld
http://steefstaartjeswereld.nl/

Tamara1977 schreef:

jamin city centrum, hoogstraat (is dat de hoogstraat?) in EHV zit een taartwinkel, cook and co. dus gennoeg   in de buurt :Y

nee, de jamin zit op het meiveld...  ;)

I never met a calorie I didn't like....

17

nee haha ik bedoel op de hoogstraat in ehv zit ook een winkeltje.
Dat jamin op de meiveld zit weet ik al 34 jaar, ben een rasechte Velhovenares ;)

18

Ik zou iig geen kleurstof uit de Toko gebruiken  :nooo .

Thanks voor de tips ik was vandaag in belgie een of ander shoppingcenter maar bij de pipooos hebben ze een groooot assortiment echt heel leuk! :P

20

Hier hebben we ook Boerenbond en die verkopen echt GEEN marsepein oid...Die is puur planten dierenzaak hoor....

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Nou bij onze boerenbond volgens mij wel.....

Tamara1977 schreef:

Dat jamin op de meiveld zit weet ik al 34 jaar, ben een rasechte Velhovenares ;)

o, verkeerd gelezen, zie nu je zinsconstructie pas goed :lol:
maarruh ik ken Veldhoven wel aardig O-)

I never met a calorie I didn't like....

23

taartenprinsesje schreef:
Tamara1977 schreef:

o, verkeerd gelezen, zie nu je zinsconstructie pas goed :lol:
maarruh ik ken Veldhoven wel aardig O-)

Ik ken Veldhoven ook heel goed maar met straatnamen moet je niet aankomen :lol:

24

Cupla schreef:

Hier hebben we ook Boerenbond en die verkopen echt GEEN marsepein oid...Die is puur planten dierenzaak hoor....

Hier in Veldhoven wel, assorti zal niet overal hetzelfde zijn.

We hebben hier in een dorp (oerle) naast veldhoven ook een dierenwinkel die spullen verkoopt ,ook van wilton en geloof ook funcakes.

Voor de veldhovenaren die dat niet wisten.
In Oerle zit de Dommelsche watermolen <----zit ook in Dommelen
En als je in Oerle komt en ze hebben niet wat je nodig hebt bellen ze naar Dommelen of hun het hebben,heeft Dommelen het wel dan kun je het in Dommelen ophalen of vragen of je het later kunt ophalen in Oerle.

25

Cupla schreef:

Tot een paar maanden geleden kon je bij onze Boerenbond, buiten de dieren- en plantenspullen, ook alleen broodmixen en bbr kopen van Soezie. Nu ook biscuitmix en fondant (ook geen marsepein). Wel weer crisco en een enkele uitsteker. Oh ja, ook een smoother.... Misschien moet je een gaan kijken en hebben ze nu wel taartspullen liggen  ;)