1

Onderwerp: Sweet sixteen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik tegen de zoon van vrienden gezegd dat ik voor hem wel een 'Sweet sixteen' taart zou gaan maken.
Hij was helemaal blij en inmiddels weet ik wel wat voor vulling ik ga maken, alleen: WAT DOE IK OP DE TAART!?

Ik heb tot nu toe alleen maar uitstekertjes van bloemen, maar vindt een jongen dat niet tuttig? Ik ben nog niet zo bedreven in het zelf maken van dingen...
Hij is heel actief (fietst elke dag 36 kilometer) en tennist. Nu dacht ik dus iets met een fiets te gaan doen of wat dan ook..
Iemand ideeën?

Groetjes, Hanneke

2

Re: Sweet sixteen

Volgens mij heeft een Sweet Sixteen meestal een thema (als hij een feest geeft) en anders zou ik inderdaad iets doen met zijn hobbies. Misschien even navragen bij zijn ouders wat hij leuk zou vinden ??

3

Nou het is een gewoon feest. Geen uitgebreid "Sweet sixteen" feest, want hij wil nooit echt in de belangstelling staan...

4

Misschien met ruiten/van die schuine blokken bedoel ik en sterren en dan in wat stoere kleuren.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

5

Sandra-lala schreef:

Misschien met ruiten/van die schuine blokken bedoel ik en sterren en dan in wat stoere kleuren.

Leuk idee! Heel simpel maar wel mooi en een beetje stoerder! Fijn, helemaal als een 'beginner'