1

Onderwerp: Taart voor mijn jarige zoon

Vandaag is mijn zoon 6 jaar geworden....als verrassing voor hem deze taart....hij vind hem super (en ik ook ;)

https://lh4.googleusercontent.com/-6tV3D8hVsSo/TqJuA4b2AWI/AAAAAAAAGDo/GwPgTozTLfg/s912/IMG-20111022-00374.jpg

Groetjes
Mirsa

Groetjes, Miranda

2

Re: Taart voor mijn jarige zoon

Wauw wat een stoere taart!! :thumb:

3

Hij is heel leuk  :thumb:
En gefeliciteerd met je zoon

4

Dank jullie wel.... mijn zoon is superblij met zijn taart, en het bezoek vond hem ook prachtig. En dat voor een 5de taart... Deze mama is helemaal tevreden.
Aanstaande donderdag komt er een nieuwe, want dan wordt mijn dochter 10... haar puzzel heb ik al laten zien (Donald Duck), maar de taart moet natuurlijk nog gemaakt worden...

Oja, een zoon van een vriendin heeft alvast een hulk-taart besteld.... hij zou me nog laten weten wanneer die af moet zijn. Geweldig zo'n enthousiaste reactie....

Fijne zondag....

Groetjes, Miranda

5

hij is gaaf!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

6

Stoere taart zeg! :thumb:

7

Hoi Mirsa
Jeetje knap hoor. Met name het geblokte gedeelte. Sietse blij?
Nou je dochter gaat ook blij worden. Leuk he zo'n extra verrassing op de verjaardag van je kind.
Tot gauw

Groetjes van Sanni

en ik ook! :Y
gefeliciteerd met je zoon.

9

:thumb:  :thumb:   :thumb:

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

10

Dank jullie wel..... Sietse raakt niet uitgepraat over zijn taart Sanni. Gelukkig vond hij hem mooi, een dag voor zijn verjaardag kwam hij met de melding dat hij graag een auto-taart wilde  :s  :nooo
Maar deze werd gelukkig (meer dan) goedgekeurd...

Groetjes, Miranda

11

knap! Hoe heb je dat spinneweb op zo'n lijf zo gemaakt?

Steefs Taartjeswereld
http://steefstaartjeswereld.nl/

wat een stoere taart...heel gaaf..

en gefeliciteerd..

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

13

Hoi Steefs, die zijn gemaakt met de sugarcraft gun....

Groetjes, Miranda