Onderwerp: eerste trouwtaart!! en een taart voor de jarige julia.
hier mijn eerste taart voor een iemand met een kma. gebakken volgens basis recept 1. hij bleef instorten, tot ik de tip kreeg hem tijdens het afkoelen om te draaien!
de jarige was reuze blij dat ze eindelijk ook mee kon eten van de taart op haar verjaardag.

mijn eerste kroontje en eerste keer tappits... 
hier dan mijn eerste bruidstaart met mijn eerste geboetseerde mensen. de mama van de bruidegom had hem besteld. ze wist dat ik het nog nooit gedaan had. ze vond ze erg schattig. ik vond het maar wat moeilijk om te doen... (toch maar een workshop volgen. pff, die ogen
) het enige wat ik van dr kreeg toen ik om een omschrijving/foto vroeg was dat hij blond is en zij en de kleine donker haar hebben. ik wacht nog op de foto;s van de dag zelf... hierop lijkt het alsof er een deuk in de taart zit... dat is een schaduw oid..
ik heb express het board niet bedenkt. ik vond het frisse van het zilver mooi bij de taart passen. 
baby voordat ik het dekentje er overheen heb gedaan. vond het toch een beetje raar, een blote baby op een taart.

mocht iemand nog een tip hebben voor het vervoeren van boetseerwerk... graag... er zal vast een betere manier zijn dan deze