1

Onderwerp: Creamy frosting ervaringen?

Vandaag ben ik bij de Makro geweest en heb een potje  Creamy Frosting van Duncan Hines meegenomen.
Het zag er zo leuk uit, en ik ben heel benieuwd of het wat is.

Nou zit mijn potje/blikje nog dicht, maar ik ben heel nieuwsgierig wat of jullie ervan vinden.

Deze is het dus:

http://duncanhines.com/content/products/product/50/product-box-creamy-home-style-classic-vanilla-frosting.jpg

~ Never waste a good crisis... ~

2

Re: Creamy frosting ervaringen?

Ik gebruik het best vaak. Ik heb het in verschillende smaken. Ik was op vakantie in Suriname en daar was het voor heel weinig te koop. Ik heb toen een halve koffer hiervan meegenomen en gebruik het nu dus zeer regelmatig als vulling in taarten.

3

Deze home style topping heb je in meerdere smaken; caramel, chocolade en vanille...Jammer genoeg verkoopt de makro niet de caramelsmaak...;(

Maar goed, ik gebruik deze om te mixen met mijn biscuit voor de cake pops. Het is echt lekker spul...en je kunt het ook gebruiken
als vulling voor je taart !

Groetjes,
Simone

4

Ik zat de denken om het eventueel te gebruiken om decoraties op cupcakes te plakken, of zou dan de fondant/marsepein gaan smelten?
Dat eventueel is als mijn 1:2:3 botercreme niet lukt.  :cool:

~ Never waste a good crisis... ~

5

Ik heb het wel eens gebruikt voor de toetjes op mijn cupcakes, lekker spul alleen wel mierzoet.