Onderwerp: cocosworteltjes
Zou iemand mij kunnen helpen met het recept om zo van die marsepeinen/ cocosworteltjes te maken. Mijn kindjes vinden dat heel lekker, maar ik kan nergens een recept vinden om die zelf te maken.
Alvast bedankt!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cocosworteltjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zou iemand mij kunnen helpen met het recept om zo van die marsepeinen/ cocosworteltjes te maken. Mijn kindjes vinden dat heel lekker, maar ik kan nergens een recept vinden om die zelf te maken.
Alvast bedankt!!!
Wat bedoel je precies?
Rond de tijd van Sint, kan je bij de bakker worteltjes kopen.
Ik vermoed dat dit een soort marsepein is met cocos in.
Bij de bakker hebben ze die niet altijd en in de supermarkt zijn ze vaak niet zo lekker. Daarom dat ik ze zelf zou willen maken, maar een recept hiervan vind ik nergens...
Ik weet dewelke je bedoelt!
Heb ook even voor je aan het googelen geweest,maar niks gevonden.... Mss eens de ingrediënten proberen te ontleden?...
Hopelijk vind je ze nog!....En post dan maar het receptje ineens hier hé!
Ow wacht, ik weet welke je bedoelt, maar volgens mij zit daar geen kokos in.. Maar wat er wel in zit. Dat durf ik niet te zeggen!
Ik kan het altijd aan de bakker vragen
Ik probeer het anders dit weekend eens uit. Ik vermoed dat het een recept is zoals marsepein, maar dan minder amandelpoeder en dat deeltje vervangen door kokospoeder.
Hopelijk heeft iemand toch nog het recept...
Als het lukt, laat ik zeker weten wat ik er heb ingedaan.
Ow wacht, ik weet welke je bedoelt, maar volgens mij zit daar geen kokos in.. Maar wat er wel in zit. Dat durf ik niet te zeggen!
Oei.... zo erg... dat we ze niet meer gaan eten????
Ow haha nee niet op een negatieve manier.. Maar meer zo van.. Ik ben wel zo vervelend om te denken dat er geen kokos in zit, maar kan niet vertellen wat het wel is
Ow haha nee niet op een negatieve manier.. Maar meer zo van.. Ik ben wel zo vervelend om te denken dat er geen kokos in zit, maar kan niet vertellen wat het wel is
Ah zo
Ik dacht al dat ik mijn kindjes wat aandeed ....
volgens mij is de verhouding marsepein anders die ze gebruiken en daarom de smaak anders.
denk haast de 1:2 marsepein.
heb zelf gister die verhouding geproefd, en die doet me erg denken aan het marsepein van de bakker. vond hem namelijk best lekker,haha
de 1:3 vind ik niet zo lekker en de 1:4 vind ikzelf ronduit smerig(geen marsepein liefhebber)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cocosworteltjes