Onderwerp: 2 geboetseerde smurfen bij elkaar..
Mijn eerste geboetseerde smurf samen met de tweede geboetseerde smurf..

bedankt voor het kijken ernaar.. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2 geboetseerde smurfen bij elkaar..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste geboetseerde smurf samen met de tweede geboetseerde smurf..

bedankt voor het kijken ernaar.. 
Dat heb je goed gesmurft!
Geweldig gedaan !
Was gisteren bij een chocolaterie voor een chocoworkshop,waar iemand in die winkel bezig was met een smurfen dorp te bouwen met o.a. marsepein.
Super, wat een leuke smurfen 
Hartstikke mooi geboetseerd, knap zeg !!
Geweldig gedaan !
Was gisteren bij een chocolaterie voor een chocoworkshop,waar iemand in die winkel bezig was met een smurfen dorp te bouwen met o.a. marsepein.
Ow leuk waar heb je je workshop gedaan? iemand wou een smurfentaart maarjah dacht alleen die puzzelplaatjes is oook zo saai.. dus dacht ga maar proberen of eht lukt en ben tevreden over het resultaat..
bedankt voor je reactie..
Hartstikke mooi geboetseerd, knap zeg !!
Heel erg bedankt voor je reactie.. 
hahaha leuk! En nu dat pakje van lolsmurf open trekken..... boem.. hahaha sorry.. moest ik gewoon aan denken 
hahaha leuk! En nu dat pakje van lolsmurf open trekken..... boem.. hahaha sorry.. moest ik gewoon aan denken
Haha.. bedankt.. nou toevallig moest ik daar ook regelmatig aan denken toen ik ermee bezig was.. 
wat ontzettend lief....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2 geboetseerde smurfen bij elkaar..