1

Onderwerp: Hallo, mijn naam is Judith....

Goedendag,

Mijn naam is Judith. Ik ben een 38jr jonge moeder van 3 kids (rond eind november 39).
Ik heb in 2009 mijn eerste serieuze taart gemaakt uit een boekje. Het was een stropdas. Daarna heb ik nog voor mijn zoon geprobeerd een basketbal te maken en hoewel ik er zelf niet zo tevreden mee was zijn mijn kids altijd zo lief voor me dat ze toch zeggen dat ze het mooi vinden :lol: . Verder heb ik soms wel eens wat gedaan, maar niet echt serieus. Nu heb ik ongeveer een week geleden een workshop gevolgd en mijn 1ste echt prof-taart gemaakt. Hij is vrij gewoontjes geworden, maar dat kwam meer doordat ik met mijn jongste dochter van nu bijna 21 weken op schoot hem zat te maken. Maar ik vind het leuk en wil graag verder om echt wat moois te maken. Ik heb ook al wel eens muffins gemaakt, maar ik wil ze nu echt mooi gaan maken.....daarom zal ik deze site goed in de gaten houden voor tips, ed. Ik hoop veel van jullie allemaal te leren. Er staan in ieder geval hele mooie taarten en cupcakes hier tentoongesteld :thumb: .
Grt, Judith.

2

Re: Hallo, mijn naam is Judith....

Welkom op het forum!

3

Re: Hallo, mijn naam is Judith....

Hoi Judith  :)
Van harte welkom!!  :)

Groetjes!