1

Onderwerp: SPOED! Hellup! Marsepeinen puzzelfiguur van taart verwijderen!!

Gisteravond een monsterjam (= grote auto) taart gemaakt, maar ik vind m spuuglelijk! Nu bedacht ik me vannacht dat ik het puzzelplaatje er gewoon af ga halen en een nieuwe kleur op de bovenkant van de taart rol (alleen bovenkant) en opnieuwe begin met decoreren! Hij staat in de vriezer (om te voorkomen dat ik m uit woestheid in elkaar zou meppen ben ik ermee gestopt).
Zou dat lukken het puzzelfiguur van de marsepeinen bekleding te halen nu taart bevroren is!!

PLEASE HELLUP!!!!!!!!!!!

Dank jullie wel!!

Marije

** Waarom wist ik niet eerder dat taarten zo leuk is, dan had ik er mijn beroep van gemaakt!! **

2

Re: SPOED! Hellup! Marsepeinen puzzelfiguur van taart verwijderen!!

misschien als je heel voorzichtig probeert met een paletmes onder de randen te komen? Lijkt me wel een risico maar als ie goed bevroren is lukt het misschien nog wel.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

i hope so!! gossiemijne wat kun je daarvan balen zeg!!! kon er gewoon niet van slapen!

** Waarom wist ik niet eerder dat taarten zo leuk is, dan had ik er mijn beroep van gemaakt!! **

4

Ik hoop voor je dat het lukt :)

Heb je direct op de taart gepuzzeld? Dan is het misschien een idee om de volgende keer op een plastic hoesje te puzzelen en pas als je echt tevreden bent de afbeelding over te leggen op de taart.

~ Never waste a good crisis... ~

5

ik heb niet direct op de taart gepuzzeld, maar zelfs eerst op een plastic hoesje!  Maar toch! Het is gewoon een erg moeilijke plaatje!! Ga gewoon weer prutsen vanavond!!

6

zou een eetbare print voorstellen als ik jou was of dan toch iets boetseren. monsterjam is niet te puzzelen heb ik ook es energie in gestoken. wat een ramp werd dat. geen monster shitzooi weer voor mij. word je errug min zinnig van  :Y

7

Is het gelukt? Hoop voor je dat je je taartje nog hebt kunnen redden.

8

Ik hoop m vanavond te redden! Ga nu ff zoeken naar waar ik evt. snel een eetbare print vandaan kan toveren?
Lief dat je er naar vraagt!