26

Re: iemand ervaring met silvercrest mixerset van de Lidl?

ik heb m gisteren gekocht en vandaag gebruik voor koekjesdeeg, en het werkte perfect:)

De kloppers/deeghaken zitten niet in het midden maar op 1 helft van de kom en de kom draait rond als je de mixer aanzet, zo neemt ie goed al het deeg/beslag mee. en voor hele kleine hoeveelheden kan je m natuurlijk los halen en als handmixer gebruiken. Voor die 23 euro een geweldig ding :D

Er staat alleen wel in de gebruiksaanwijzing dat je m niet langer dan 10 minuten achtereen moet laten draaien dat je m dan even moet laten afkoelen en dan kan je weer verder. Dit leek mij wel belangrijk te melden vanwege de lange mix tijd van biscuitmix.

27

Ik heb m ook afgelopen maandag gekocht en gebruikt voor de bisquitmix en botrecreme. Werkt prima hoor, zeker voor de prijs. En ik heb m ook tussendoor een kwartiertje af laten koelen voor de zekerheid maar zo warm voelde hij eigenlijk niet eens aan. ik ben er blij mee!

28

ik heb hem maandag ook gekocht en een keer gebruikt vind het wel handig alleen kleine laagjes pakt die niet dat zal je met de hand moeten doen ben ik bang

29

Heb hem nu een jaar in gebruik en is super! Prima prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.

30

Zag vandaag op de site bij de Lidl dat ze vanaf maandag ook weer hun keukenmachine in de aanbieding hebben.