Onderwerp: complete taart bewaren
Kan je ook een taart helemaal afmaken en dan bewaren in de vriezer en voor hoelang dan...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » complete taart bewaren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan je ook een taart helemaal afmaken en dan bewaren in de vriezer en voor hoelang dan...
Hoe lang, mmm dat weet ik niet precies. Ik doe niet langer dan twee weken tot nu toe. Maar een geheel gedecoreerde taart kan gewoon in de vriezer. Goed luchtdicht verpakken en ontdooien in de koelkast om langzaam op temperatuur te komen. Daarna pas de plastic zak eraf.
Hoe lang, mmm dat weet ik niet precies. Ik doe niet langer dan twee weken tot nu toe. Maar een geheel gedecoreerde taart kan gewoon in de vriezer. Goed luchtdicht verpakken en ontdooien in de koelkast om langzaam op temperatuur te komen. Daarna pas de plastic zak eraf.
als je 'm dan luchtdicht verpakt, gaat je taart dan niet stuk? ik ben altijd bang dan de roosjes dan in twee
Ik heb bij de Aveve een hoge taartdoos gekocht die in de vriezer kan. (blauwe deksel) Die is ongeveer 10 cm hoog. Bij het ontdooien in de ijskast laat ik wel de deksel ervan zodat er geen druppels condens op kunnen vallen. (een les die ik ooit geleerd heb ) Zo laten opdrogen en dat ging perfect bij mijn tennis-taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » complete taart bewaren