1

Onderwerp: Amandel wonder cake taart en trends

Hallo allemaal

Vorige week was ik op de Taart en Trends, bij de shop van de leukste taarten kregen wij wachtend in de rij een lekkernij aangeboden. Amandel wonder cake met .........
Erg lekker en ik heb zo'n zak Amandel wonder cake gekocht.
Weet iemand het recept van de cake die op de stand werd uitgedeeld. Ik wil 'm graag maken.

alvast bedankt

2

Re: Amandel wonder cake taart en trends

Staat toch gewoon op de zak ?? en ja, ik vind het de lekkerste cake die ik ken  :9

3

ja daar staat wel een recept op maar bij TT hadden ze het met nog iets gemengd volgens mij amandelspijs en nog iets maar dat weet ik dus niet meer.

4

Oh dat weet ik niet hoor volgens mij hadden ze op de beurs de 'gewone' amandel wonder cake, misschien kan je hun even mailen ?

5

Ik heb dat ook geproefd. Was dat niet een laagje gewone cake, daarop een laagje amandelspijs en als laatste een laagje amandel wonder cake ?! Zoiets staat me bij !

6

Hoi Modernmum67, volgens mij heb je gelijk, en ik denk (weet) dat wij samen op de beurs waren (hahahaha)

7

Ik vergeet steeds onder welke naam je zit. Grappig dat ik nu net op jouw mailtje reageer  :D
Ik ga het nu onthouden, tot gauw  ;)

8

Ik heb het toen gevraagd omdat ik hem zo lekker vond!
maar het is een laag koekjes deeg dan amandelspijs en volgens mij dan gewone cake... maar zou ook amandel wonder cake kunnen zijn.. maar de eerste 2 weet ik zeker!

vond het namelijk een aparte combi met de koekjes deeg en spijs

Taartse !!!!!
Groetjes Marijke