1

Onderwerp: biscuitvraagjes + diverse

Hoelang kan je biscuit in de vriezer bewaren???

Heb zaterdag biscuit gebakken en gisteren in de vriezer gedaan, kan ik heb nu nog wel gebruiken???

En hoelang zijn jullie met 1 taart van 26 cm bezig, ik was van de week wel 3,5 uur bezig om de nonnentaart te maken (poeh ik wordt nog steeds moe als ik eraan denk)
Moest wel alles nog maken hoor..  ( biscuit, botercreme, vulling en decoreren)

2

Re: biscuitvraagjes + diverse

Een biscuit kan je vrij lang in de vriezer bewaren hoor, wel een paar maanden, maar geloof me, zo lang ligt een biscuit nooit in de vriezer met onze verslaving.

Het biscuit wat je gisteren in de vriezer hebt gedaan kan je nog wel gebruiken hoor.

Hoe lang je met een taart bezig ben? Pff wil het niet eens weten.LANG!! Ik probeer tegenwoordig wel vaker voor te werken. Ik moet bijv vanavond een taartje maken, vanochtend biscuit gebakken, ga zo de marsepein vast voorkleuren en de botercreme die had ik over van afgelopen zondag en die ligt in de koelkast. Puzzelplaatje ligt al helemaal uitgeknipt klaar, dus hoe lang zal ik er dan vanavond mee bezig zijn, toch wel 3 uur denk ik!?!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Bien schreef:

Ik probeer tegenwoordig wel vaker voor te werken. Ik moet bijv vanavond een taartje maken, vanochtend biscuit gebakken, ga zo de marsepein vast voorkleuren en de botercreme die had ik over van afgelopen zondag en die ligt in de koelkast. Puzzelplaatje ligt al helemaal uitgeknipt klaar, dus hoe lang zal ik er dan vanavond mee bezig zijn, toch wel 3 uur denk ik!?!

Ik bereid tegenwoordig (uh... lees bij taart nr 3 :lol: ) ook alles voor, gewoon in stapjes. Dan vind ik het zelf nog leuk om te doen, en van het decoreren kan ik dan ook genieten, omdat ik dan niet al moe ben van het mixen en het kleuren.

Gister 2 kapsels gebakken,

4

OHHH. En ik dacht nog wel dat ik door niet ervaring er zolang over deed. hahaha

Ga vanavond dan toch nog maar een taartje alvast maken en lekker in de vrieser deponeren.