1

Onderwerp: marsepein van de webwinkel

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje.

Wie van jullie gebruikt het marsepein uit de webwinkel om de taart mee te bekleden?

Ik heb het gedaan met de nonnentaart maar ik vond de marsepein niet zo lekker..(sorry).
Ga dus gewoon maar weer mashmallowfondant maken en chocoladegaranche..

2

Re: marsepein van de webwinkel

Ik heb altijd de marsepein uit de webshop en moet zeggen dat het toch wel de beste marsepein is die je kunt krijgen, maar goed als je niet van marsepein houdt, dan houdt het snel op en kan je inderdaad beter voor fondant kiezen. Kan je wel vertellen dat een hoop mensen altijd tegen mij zeggen, ik lust geen marsepein, maar mijn taarten worden altijd tot de laatste kruimel opgegeten en de meeste vinden de marsepein dan toch wel erg lekker!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

ik hou zelf ook niet van marsepein, maar die van de webshop vind ik wel lekker.
Mmf is veel zoeter en smaakt meer naar snoep. Het is een kwestie van smaak

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

4

Ik ken dus ook mensen die geen marsepein lusten maar die van de webshop (het is ook een dunne laag die erop gaat) wel errug lekker vinden, ik vind het zelf ook van alle marsepeinen die ik geprobeerd heb, absoluut de lekkerste, minste zoet en minste vettig!
Je zou ook marsepein met fondant kunnen mengen, 1 op 1, dan wordt het wat minder machtig.
En tja fondant lusten ze dus hier allemaal niet....

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

tsja smaken verschillen inderdaad, ik vind deze marsepein juist wel erg lekker en vele met mij, had maanden geleden al eens kant en klare marsepein figuurtjes gekocht bij Trends &decor om taarten wat mee op te leuken, maar die smaken dus echt VIES, zonde van het geld !

6

Ik kan me geen betere marsepein bedenken dan die van de webshop !!!! Ik bekleed het altijd met marsepein mijn taarten en zelfs de mensen die het niet lusten zijn er weg van !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Heb pas een taart gebakken en mijn collega's waren enthousiast over de marsepein. Er waren er een aantal die er inderdaad eigenlijk niet van hielden, maar deze erg lekker vonden. Dus ik ben zeer tevreden over de marsepein uit de webshop. maar inderdaad smaken verschillen... (gelukkig maar anders zou t zo saai worden...)

Groetjes Cassidy

8

Ik haal normaal altijd marsepein bij de taartenwinkel hier. Maar pas had ik een kilo bij de webshop besteld (ging toch bestellen dus wilde hem eens proberen).
Moet zeggen dat ik absoluut geen verschil merk. Niet qua smaak en niet qua structuur.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

9

Ook ik gebruik de marsepein van de webshop en die is prima...fijn mee te werken en een goede smaak. En smaken kunnen idd erg verschillen

10

Naära schreef:

Ik haal normaal altijd marsepein bij de taartenwinkel hier. Maar pas had ik een kilo bij de webshop besteld (ging toch bestellen dus wilde hem eens proberen).
Moet zeggen dat ik absoluut geen verschil merk. Niet qua smaak en niet qua structuur.

Misschien is het wel dezelfde? :D

Mijn website: Presentaart