1

Onderwerp: nieuw

Hallo ,

Ik ben simone ,moeder van 4 kids ,ik zag deze site ben nu al helemaal verslaafd wat een mooie taarten maken jullie.
Ik maak zelf kleding ,en ben best wel creatief en appeltaarten bakken of gekleurde cakes maken ,gaat een beetje vervelen .
Maakte vaak zelf de icing voor op de cakes maar dat was alleen een leuk gekleurde laagje maar nu ik dit heb gevonden !!!!
Wil van de week mijn eerste taart gaan maken ,ben helemaal ingelezen ,plaatjes bekeken ,ben al fan van een paar mensen die hier komen .
Ik laat weten hoe het ging en wat mijn fans(mijn kids)er van vonden.
Ik had van de week ook al gelijk wat spullen besteld dus ben der helemaal klaar voor alleen even de tijd ervoor zoeken.

groetjes van simone

2

Re: nieuw

Ook welkom en hoop dat je ook de smaak te pakken krijg.

nou ik ben benieuwd hoor!

De kerstvakantie is vast een hele goede om eens lekker aan de slag te gaan!

welkom bij de club!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Ha die Simone!

gezellig dat je je hebt aangemeld en ook van mij een hartelijk welkom op deze site en dit forum. Let op: ook het kijken op dit forum kan een verslavende bezigheid worden... dat je later niet zegt dat we je niet gewaarschuwd hebben! ;)

Ben benieuwd naar je baksels en wens je veel plezier, succes en tijd (om dit te doen naast 4 kinderen... pffff! knap hoor!)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Nee juist handig 4 kids kunnen ze helpen ;)

Ik doe dit ook omdat ze altijd een speciale taart willen met hun verjaardag en een taart van de hema met hun fav.foto of plaatje hebben we naar 14 jaar (de oudste )ook weer gehad.

groetjes simone

6

HOI Simone leuk dat je je ook aangemeld hebt.....het leukste is de taarten voor je eigen kinderen maken hoor....ik heb er 3 en die hebben hunbestellingen al klaar...heel veel plezier...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

7

Welkom bij de verslaafden!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep