Onderwerp: afsmeren met nieuwe mona toetje?
Hallo allemaal,
ik heb net het nieuwe toetje van mona gehaald,de browniesmaak.
ik dacht daar ga ik mee afsmeren maar twijfel toch.wat denken jullie??? kan ik hier mijn taart mee afsmeren?
bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » afsmeren met nieuwe mona toetje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
ik heb net het nieuwe toetje van mona gehaald,de browniesmaak.
ik dacht daar ga ik mee afsmeren maar twijfel toch.wat denken jullie??? kan ik hier mijn taart mee afsmeren?
bedankt!
Heb ik laatst ook gedaan en vond het erg lekker. Kun je echt zonder problemen gebruiken hoor!
Heb ik laatst ook gedaan en vond het erg lekker. Kun je echt zonder problemen gebruiken hoor!
o dank je!! dan ga ik dat lekker doen.hmmmm ik heb er nu al zin in haha.
Ik zou het er niet op gokken. De kans is toch wel erg groot dat je fondant/marsepein daarvan gaat smelten. Maar goed er zijn altijd mensen die er wel positieve ervaringen mee hebben! En als het een taartje voor privegebruik is, zou je de gok kunnen nemen...
Ik zou het er niet op gokken. De kans is toch wel erg groot dat je fondant/marsepein daarvan gaat smelten. Maar goed er zijn altijd mensen die er wel positieve ervaringen mee hebben! En als het een taartje voor privegebruik is, zou je de gok kunnen nemen...
Waarom zou daar je marsepein van gaan smelten? Er worden hier op het forum zo vaak toetjes van Mona gebruikt, zo heb ik ze zelf ook als vulling ontdekt... Maar goed, bij mij is het dus wel goed gegaan, tot 2x toe. En de 2e keer heb ik het zelfs ingevroren gehad en ging echt helemaal perfect, ook de smaak is er totaal niet minder op geworden.
Als vulling zou je hem inderdaad goed kunnen gebruiken. Om mee af te smeren vraag ik me af... Het voordeel van botercreme (en ganache?) is dat het opstijft. Ik denk dat dat bij zo'n toetje niet het geval is.
Hier in het dorp hebben ze dit toetje niet, erg jammer, ik wil hem ook wel eens gebruiken als vulling.
Sorry... dubbel gepost...
tine83 schreef:Ik zou het er niet op gokken. De kans is toch wel erg groot dat je fondant/marsepein daarvan gaat smelten. Maar goed er zijn altijd mensen die er wel positieve ervaringen mee hebben! En als het een taartje voor privegebruik is, zou je de gok kunnen nemen...
Waarom zou daar je marsepein van gaan smelten? Er worden hier op het forum zo vaak toetjes van Mona gebruikt, zo heb ik ze zelf ook als vulling ontdekt... Maar goed, bij mij is het dus wel goed gegaan, tot 2x toe. En de 2e keer heb ik het zelfs ingevroren gehad en ging echt helemaal perfect, ook de smaak is er totaal niet minder op geworden.
Oh sorry sorry sorry... heb niet gelezen dat het om afsmeren ging... toch een sterkere bril kopen denk ik! Ik bedoelde idd dat ik 'm ook als vulling had gebruikt!
En trouwens, wij hebben hier redelijk wat grote supermarkten maar alleen de AH verkoopt dit toetje...
Er zitten stukjes in dus lijkt me niet handig als je strak wilt afsmeren... Hij is wel lekker maar erg machtig !
nee ik zou er ook niet mee afsmeren. grote kans op smelten en bobbels door de chocola denk ik.
lekker boterceme 1:1 maken met chocoladepasta erdoor of zo en het toetje tussen de taart doen!
Haaaai,
Heb je de taart al aangesneden hoe is de brownie smaak. heb je verder nog een andere vulling erbij gebruikt ?
Liefs Ivy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » afsmeren met nieuwe mona toetje?