1

Onderwerp: Ik ga straks de Pearl Mold en het een nieuw bakblik kopen, MAAR ...

Ik ga straks met mijn vriendin naar de Makro en naar de taart winkel in Wormerveer, nieuwe spullen kopen  :Y  maar had twee vragen over de Pearl Mold en een bakblik ...

Welke maat Pearl Mold moet ik hebben, ik ga voor de FI mold, 3,4,5 mm of 6,8,10 mm of de 12,14 mm, ik zoek de meeste gebruikte pearl maat die ik op mijna alle taarten wel zie ...????

Bij mijn eerste bezoek aan de winkel heb ik een bakblik van Wilton rond 20cm x 7,5cm gekocht en nu zoek ik een nieuwe. Ik wil graag een ronde mee nemen om te stapelen en een vierkante, kunnen jullie mij adviezeren welke maat ik het beste kan kopen ?

Iedereen alvast bedankt,

Liefs Ivy

2

Re: Ik ga straks de Pearl Mold en het een nieuw bakblik kopen, MAAR ...

Ik heb deze parel mold, http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2817.html en volgens mij is dit ook de meeste gebruikte. Ik kan in iedergeval niet meer zonder hihi  :P

Voor je pan is het een beetje wat je zelf wilt. Wil je groter of kleiner. Dus daar kan ik je niet mee helpen. Succes!!!

Groetjes San

3

6,8,10 is idd het prettigst !!

Bakpan zou ik even bedenken of je vaak grote of wat kleinere gaat maken, dan zou je of een grotere kunnen nemen en de 20 cm als bovenste kunnen gebruiken of de 20 cm als onderste en een kleinere er op...... :lol:  hahaha..snap je 't nog ?

Veel plezier met shoppen, is een hele leuke winkel in Wormerveer  !!

4

Meiden, de 6,8,10 gaat het dan denk ik worden als dat de meest gebruikte is, super en dan heb ik er ook gelijk 3 ipv 2 hahaha ...

Ik ben pas begonnen met bakken maar meer voor mijzelf en met vriendinnen dus meiden uitnodigen en samen lekker crea bea doen, dus ik denk niet dat ik echt van die mega taarten ga maken, ik neem straks wel even m'n pan mee en dan leg ik ze wel even op elkaar neer. En een vierkante zou ik wel iets groter willen, als je een taart maakt voor een verjaardag waar iets meer mensen komen ...