Onderwerp: 1e x boetseren van een babytje!
Iemand nog tips..ik weet heb te weinig marsepein gebruikt,daarvoor zakt ie een beetje in
maja het was maar een probeersel..xxx
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1e x boetseren van een babytje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand nog tips..ik weet heb te weinig marsepein gebruikt,daarvoor zakt ie een beetje in
maja het was maar een probeersel..xxx

Zo is makkelijker 
een goede eerste poging
Ik vind hem er alleen niet uitzien als een baby, je hebt heel veel vorm in het gezicht gebracht....ik denk dat je het jezelf heel moeilijk hebt gemaakt.
Ik zou proberen het gezicht iets ronder te maken en eventueel een klein bolletje maken voor de neus.
De ogen heb je nu helemaal zwart, als je zou beginnen met een bolletje wit, daar een klein bolletje zwart op (voor de iris) dan lijkt het wat minder zwaar.
Ik hoop dat je er iets mee kan.
Hallo thnx voor je reaktie
ik had de oogjes ook eerst wit gemaakt,en toen het zwarte maja was dus iets te groot!en kon het er niet meer afhalen..
Vind hem zelf ok niet echt op een baby lijken laat staan op een meisje hahaha maar bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1e x boetseren van een babytje!