1 Laatst bewerkt door Jultie (11-10-2011 15:17)

Onderwerp: Blokbodemzakjes: welke maat?

Voor Sint Maarten wil ik cupcakes maken, maar het lijkt me wel handig om die in een zakje te doen.
Nou zit ik op de site van Paardekooper te kijken naar de verschillende zakjes, maar ik weet eigenlijk niet welke maat er het handigste voor is.

Wie o wie helpt me op weg? ;)

Alvast bedankt

~ Never waste a good crisis... ~

2

Re: Blokbodemzakjes: welke maat?

Ik gebruik altijd inpakfolie, rondjes uitknippen, lintje erom en klaa!

Oh, ik heb ze ook gebruikt, maar moet even graven welke maat ik had.... Ik dacht 9 bij 10 cm.

Anders even een cupcake op een papiertje zetten, vierkantje erom heen tekenen en dan de lijnen even opmeten?

4

Dat vroeg ik me dus ook al af:)

Kun je uberhaubt bij de Paardekoper wat bestellen als je geen pasje hebt? Ik begreep namelijk uit de informatie op de website dat je een bedrijf moet hebben (of op z'n minst een KvK nummer) om er binnen te kunnen komen.

Dat heb ik dus niet :s

Weet iemand misschien ook nog een andere optie om aan de blokbodemzakjes te komen?

5

Ik lees ook even mee!

6

Volgens mij heb ik hier ergens op het forum gelezen dat iedereen bij Paardekooper terecht kan.
Nou hebben wij een eigen bedrijf, dus dat kvk is geen punt voor mij. Ze zijn helaas niet op zaterdag open zie ik net.  :|  Dus ik hoop dat ik er morgen (of anders volgende week donderdag) heen kan. Ik wil de zakjes graag even zien voor ik ze bestel.

krabbendam-kadoverpakking.nl kom ik ook tegen als ik google op blokbodemzakjes ;)

~ Never waste a good crisis... ~