1

Onderwerp: Lijmen?

Ik heb gisteren de Bumba in elkaar gepuzzeld voor de taart van Evy. Nu ga ik hem vanavond afmaken maar kan ik Bumba er los opleggen of kan ik hem makkelijk ergens mee vast plakken? Ik heb wel eens gelezen van eetbare lijm maar waar kan ik die vandaag nog gaan kopen? In de supermarkt hebben ze die hier niet..

Groetjes Sandra

2

Re: Lijmen?

Klein beetje water! En niet knoeien op je taart, anders krijg je vlekjes die je er niet af kan halen.

3

Oke bedankt!

4

Eetbare lijm kun je zelf maken. Beetje tylose door wat water roeren. Even een tijdje laten staan dan wordt het vanzelf dikker (ook hiermee niet knoeien, vanwege vlekken).

5

Ik heb het vanmorgen even aan de bakker gevraagd. Moest er toch zijn voor mijn brood en hij zei dat je het ook met eiwit kunt doen. Heel ligt erop smeren en dan plakt het ook!

6

Sandra1978 schreef:

Ik heb het vanmorgen even aan de bakker gevraagd. Moest er toch zijn voor mijn brood en hij zei dat je het ook met eiwit kunt doen. Heel ligt erop smeren en dan plakt het ook!

Ik zou zelf liever niet met rauw eiwit werken, of je moet eiwit poeder gebruiken? Dat wil zeggen, ik zou het voor mezelf w

Mijn website: Presentaart

7

Oke ja daar had ik nog niet aan gedacht.. rauw eiwit is natuurlijk helemaal niet goed! Bedankt!