1 Laatst bewerkt door Ryan (17-12-2007 10:03)

Onderwerp: Help!

Hallo allemaal,

Ik ben al surfend op dit forum terechtgekomen en weet ook niet of ik dit berichtje in de juiste categorie plaats, maar ik hoop dat iemand me kan helpen:

M'n vriendin viert volgende maand haar verjaardag en ik ga haar verrassen met een feestje. Nu hoort daar natuurlijk ook 'n bijzondere taart bij... ze is zelf gek op vlinders en schoenen en al wandelend door 'n winkelstraat in A'dam stond er eens een 'Vlindertaart' en een 'Pump-taart' in de etalage. Nu weet ik niet (meer) welke winkel dat was.

Weten jullie waar/hoe ik aan een dergelijke taart kan komen of ken je iemand die er

2

Re: Help!

als je aangeeft waar je woont is er vast wel iemand in de buurt die je kan en wil helpen.

groeten Linda

3

Hoi Linda,

Ik woon in Almere, maar ben bereid overal naar toe te reizen voor de perfecte taart(en).

4

Hoi Ryan,

Aangezien je bereid bent ver te reizen, betekent het dat je heel veelllllll van je vriendin houdt. Waren alle mannen maar zooooooo.......:(

Is het geen idee om de taartenparade te bekijken en je keuze te maken. Dan is het contakt leggen beter denk ik hoor.

Heel veel succes.

5

Ryan als je even hierboven "vind elkaar" aanklikt dan zie je bij jou in de buurt alle baksters zitten. Als je die aanklikt zie je meteen hun naam en als je doorklikt meteen hun website en op die manier kun je dus kijken wie je aanspreekt en wie er evenuteel voor jou een taart zou kunnen maken.
Succes!

6

Tiesrani en Babs,

Dank je wel voor jullie reacties! Linda woont bij mij 'om de hoek' en we zijn al aan 't mailen geslagen. Ze heeft net een paar foto's doorgemaild en daar zit in ieder geval

7

Zo zie je maar he...

... als 'sub-titel' zou deze site best "voor-door-en-met-elkaar" kunnen hebben... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl