Onderwerp: Zwarte biscuit
Lieve taartenliefhebbers,
Ik vroeg mij af hoe maak je een zwarte taartbiscuit, en als je het met bepaalde kleurstoffen o.i.d maakt, waar koop je die dan?
Mierzoete kusjes,
Keeekie.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Zwarte biscuit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Lieve taartenliefhebbers,
Ik vroeg mij af hoe maak je een zwarte taartbiscuit, en als je het met bepaalde kleurstoffen o.i.d maakt, waar koop je die dan?
Mierzoete kusjes,
Keeekie.
helemaal zwart zal het niet worden denk ik. misschien krijg je het donkerste effect door een chocoladebiscuit te maken met zwarte kleurstof erdoor.
maar... waarom zwart? lijkt mij er best vies uit zien.
ik zou lekker een chocolat mudcake maken dat is zo donker van alle chocolade, dat zit bijna tegen het zwarte aan
Zwart omdat het griezelig moet zijn.
Ik zal eens het recept voor chocolat mudcake zoeken, maar dat is wel geschikt als taart om te vullen en te bekleden met fondant he?
Mierzoete kusjes,
Keeekie
ja zeker alleen moet je wat kleinere stukjes snijden
Zondag in taarten van abel hadden ze ook een zwarte biscuit/cake. Maar ook deze was niet helemaal pikzwart. Dus denk dat je het met kleurstof niet voor elkaar krijgt, ik zou ook voor de mudcake gaan, lijkt me ook nog eens heerlijk!
Jaa daar had ik het ook vandaan haha, maar voor mijn werkelijke idee is mudcake niet goed ..
Maar maakt niet uit, ik ben chocoladefanaat #1 dus het komt alsnog wel een keer van pas,
helemaal bedankt allemaal
mierzoete kusjes,
keeekie
en dan vullen met aardbeisaus zeker , druipt er zo lekker uit
(of het wel lekker is bij mudcake, da wee'k nie hoor
)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Zwarte biscuit